۵۰۰ واحد صنعتی با اجرای طرح صنعت یاربه چرخه‌ی تولید باز می‌گردند
۵۰۰ واحد صنعتی با اجرای طرح صنعت یاربه چرخه‌ی تولید باز می‌گردند

به گزارش پگاه خبر؛حسین پناهی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فجر استان فارس گفت: از ابتدای راه اندازی اجرای طرح صنعت یار قرارگاه صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس تا کنون مشکلات بیش از ۵۰۰ واحد صنعتی پس از شناسایی و طرح در کارگروه‌های تخصصی در دست اقدام است. او […]

به گزارش پگاه خبر؛حسین پناهی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فجر استان فارس گفت: از ابتدای راه اندازی اجرای طرح صنعت یار قرارگاه صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس تا کنون مشکلات بیش از ۵۰۰ واحد صنعتی پس از شناسایی و طرح در کارگروه‌های تخصصی در دست اقدام است.

او افزود: مشکلات این واحد‌ها بیشتر در زمینه‌های زیر ساختی، بدهی‌های بانکی و مالیاتی بوده و کارگروه حمایت قضایی، کارگروه رفع موانع تولید ستاد تسهیل استان هم در رفع آن‌ها نقش بسزایی داشته است.

پناهی گفت: در حال حاضر مشکل ۱۳۰ واحد تولیدی فارس توسط این قرارگاه در حال بررسی است و در صورت همکاری بیشتر مسئولان استان تا ۶ ماه آینده این واحد‌ها هم به چرخه‌ی تولید باز می‌گردند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فجر استان فارس گفت: همچنین در جلسه ای تعداد ۲۲ واحدتولیدی در شهرستان کوار مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که عمده مشکلات در حوزه زیرساخت ، معوقات بانکی و صدور مجوزات بوده که در جمع بندی جلسه قرارگاه صنعتی مصوبات لازم با هماهنگی و هم افزایی بین دستگاهای اجرایی استان جهت اقدام همکاری ابلاغ شد.

انتهای پیام/