جانمایی راهدارخانه ها،پاسگاه های پلیس راه و تجهیزات ایمنی بررسی شد
جانمایی راهدارخانه ها،پاسگاه های پلیس راه و تجهیزات ایمنی بررسی شد

به گزارش پگاه خبر؛سید حسین میرشفیع، نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در سفر یک روزه به فارس بهمراه مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، و تنی چند از مدیران این پروژه، از آخرین وضعیت آزادراه شیراز-اصفهان و بررسی پیشرفت فیزیکی آن بازدید بعمل آورد. میرشفیع […]

به گزارش پگاه خبر؛سید حسین میرشفیع، نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در سفر یک روزه به فارس بهمراه مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، و تنی چند از مدیران این پروژه، از آخرین وضعیت آزادراه شیراز-اصفهان و بررسی پیشرفت فیزیکی آن بازدید بعمل آورد.

میرشفیع نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی از قطعات ۶ تا یک آزادراه شیراز-اصفهان بازدید و جانمایی راهدارخانه ها، پاسگاه های پلیس راه، تجهیزات ایمنی مورد نیاز را مورد بررسی قرار داد.

نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در بازدید از قطعه ۶ آزادراه شیراز-اصفهان گفت: سرعت اجرای پروژه می تواند افزایش یابد ، ضمن اینکه تمامی موارد مربوط به ایمنی در ترافیک نیز می بایست مدنظر قرار گیرد.

 مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و دکتر راستیار معاون راهداری فارس، پس از همراهی نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی، از پروژه های راهداری شهرستان های آباده، خرمبید،پاسارگاد و مرودشت نیز بازدید کردند.

مهندس سیاهپور ضمن بازدید از پروژه های تکمیل و ساماندهی تقاطع حشمتیه، اجرای روشنایی، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شهرستان های مذکور گفت: شهرستان های شمالی استان به دلیل تردد بالا، طول زیاد راه ها به خصوص راه های شریانی دارای اهمیت زیادی می باشند.

گفتنی است محور شیراز-اصفهان از پرترددترین محورهای فارس است و بهره برداری از آزادراه شیراز-اصفهان ضمن کوتاه کردن مسیر می تواند تصادفات این محور را نیز کاهش دهد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی