تامین معیشت مردم از مسیر سرمایه گذاری و تولید حاصل می شود
تامین معیشت مردم از مسیر سرمایه گذاری و تولید حاصل می شود

استاندارفارس با بیان این که مدیریت بیماری کرونا و رسیدگی به معیشت مردم دو اولویت اصلی دولت و رئیس جمهور است، گفت: حمایت از بخش خصوصی شاه بیت تحقق این دو هدف مهم است.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان این که کرونا بر اقتصاد و زندگی مردم تاثیر گذار است و تامین معیشت مردم نیز از مسیر سرمایه گذاری و تولید حاصل می شود، اظهارداشت: شورای گفتگو می تواند با ارائه راهکارها و زدودن موانع از پیش  پای تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی در رفع مشکلات کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که نگاه جامع و کارشناسانه باید بر جلسات شورای گفتگو حاکم باشد، ادامه داد: خوشبختانه پیشنهادات شورای گفتگوی استان فارس در زمینه اصلاح آئین نامه و شیوه ها و همچنین اصلاح قوانین در سطح کشور موثر بوده است.
وی با اشاره به این که فعالیت های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس در چند سال اخیر دارای ارزش معنوی و حقوقی بوده است، گفت: اگر مجموعه این فعالیت ها به صورت مجلد عرضه شود به عنوان تجربه ای ارزشمند برای حل مشکلات کشور می تواند در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/سمیه یگانه