سارقان سیم،انواع ترانس‌های برق در سطح استان فارس شناسایی ودستگیرشدند
سارقان سیم،انواع ترانس‌های برق در سطح استان فارس شناسایی ودستگیرشدند

مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم، شبکه و انواع ترانس‌های برق در سطح استان فارس خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس”ابوذر الوار” درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و شبکه برق در سطح استان و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی بین مردم، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار این دفتر قرار گرفت.

وی افزود: با وجود اینکه سارقان بسیار ماهر و حرفه‌ای این‌ عمل را انجام‌ می‌دادند، خوشبختانه با انجام یکسری عملیات اطلاعاتی و همکاری کاراگاهان زبده نیروی انتظامی، اعضای این باند شناسایی و در زمان انتقال اموال مسروقه به مخفیگاهی در حومه شهر شیراز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
الوار، ارزش اموال مکشوفه از سارقان را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات پنج سارق نیز شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام مسئول همچنین یادآور شد: از ابتدای سال جاری نیز در سطح استان، تعداد ۹ سارق دستگیر و به دست قانون سپرده شده‌اند.
مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه تاکید کرد: از آنجا که سودجویی سارقان باعث سلب آرامش شهروندان می‌شود، بازرسان این شرکت با سودجویان و افرادی که اقدام به سرقت تجهیزات شبکه برق می‌کنند، با قاطعیت برخورد قانونی کرده و پرونده آنها را برای اشد مجازات به مراجع قضایی ارجاع خواهند داد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی