سوگواره ملی شعر اقوام و عشایر کشوردر شیراز برگزار می‌شود
سوگواره ملی شعر اقوام و عشایر کشوردر شیراز برگزار می‌شود

به گزارش پگاه خبر؛امین‌الله قربانی کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پس از فراخوانی که از تیرماه سال جاری آغاز گردید و تاکنون از ۹۵ اثر ارسالی به دبیرخانه، ۱۶ اثر انتخاب‌شده است.  وی افزود: شاعران شرکت‌کننده در این سوگواره ملی از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، […]

به گزارش پگاه خبر؛امین‌الله قربانی کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پس از فراخوانی که از تیرماه سال جاری آغاز گردید و تاکنون از ۹۵ اثر ارسالی به دبیرخانه، ۱۶ اثر انتخاب‌شده است.

 وی افزود: شاعران شرکت‌کننده در این سوگواره ملی از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، سیستان و بلوچستان، قم و فارس هستند.

 دبیر سوگواره ملی خاطرنشان کرد: سوگواره ملی شعر اقوام و عشایر کشور چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن شهدای عشایر در آموزش‌وپرورش عشایری فارس، در شیراز برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل بهداشتی این سوگواره با حضور ۵ شاعر از فارس و مشارکت دیگر شاعران در فضای مجازی برگزار می‌شود.

قربانی کشکولی با اشاره به اینکه برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی عشایر متولی نداشته و تنها به لباس و موسیقی عشایر توجه شده است، افزود: با برپایی این سوگواره طی ۱۱ سال گذشته تاکنون فرصتی مناسب برای پر کردن خلأ فرهنگی، مذهبی و ارزشی این قوم در کشور به‌ویژه در استان فارس ایجاد شده است.

انتهای پیام/