روح تعاون،پیوندی ناگسستنی میان اقتصاد، دین و فرهنگ را به وجود می آورد
روح تعاون،پیوندی ناگسستنی میان اقتصاد، دین و فرهنگ را به وجود می آورد

به گزارش پگاه خبر؛پیام استاندار فارس به مناسبت هفته تعاون متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است: بِس٘مِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیم تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی هفته تعاون، فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ تعاون و تکریم تعاونگرانی است که به مشارکت هدفمندانه، اهتمام جدی مبذول می نمایند. ضرورت گسترش و حمایت از […]

به گزارش پگاه خبر؛پیام استاندار فارس به مناسبت هفته تعاون
متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:
بِس٘مِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیم
تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی
هفته تعاون، فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ تعاون و تکریم تعاونگرانی است که به مشارکت هدفمندانه، اهتمام جدی مبذول می نمایند.
ضرورت گسترش و حمایت از  شرکت ها و تعاونی ها در حوزه تولید، توزیع و خدمات، تاثیر بسزایی در افزایش نقش مردم در اقتصاد دارد و فرصت توزیع عادلانه تر ثروت، کاهش بیکاری، و توسعه را فراهم تر می سازد. این مهم در اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، مورد تاکید است.
روح تعاون و توصیه به انجام کار جمعی، متاثر از آموزه های دینی و فرهنگی ما نیز بوده و پیوندی ناگسستنی میان اقتصاد، دین و فرهنگ را به وجود می آورد تا  آرمان عدالت اقتصادی و فقرزدایی در سایه سار مشارکت و همکاری تحقق یابد.
اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از خانواده بزرگ تعاون در استان فارس، فرارسیدن هفته تعاون را به تعاونگران معزز تبریک عرض نموده  و امیدوارم شاهد توفیقات بیش از پیش این عزیزان در حوزه های مختلف باشم و با نهادینه شدن فرهنگ و روحیه تعاون، بستر توسعه و پیشرفت استان، بیش از پیش، مهیا گردد.
رحیمی – استاندار فارس

انتهای پیام/