آغازپیش ثبت‌نام زیارت اربعین،به منزله اعزام نیست جهت برنامه‌ریزی بهتر است
آغازپیش ثبت‌نام زیارت اربعین،به منزله اعزام نیست جهت برنامه‌ریزی بهتر است

به گزارش  پگاه خبر؛علیرضا زینلی ، با اشاره به شروع پیش ثبت‌نام زیارت اربعین اظهار داشت: طبق اعلام سازمان حج و زیارت متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سماح از فردا ساعت ۹ صبح تا روز چهارشنبه ۱۲ شب پیش ثبت نام انجام دهند که البته این امر به معنای انجام سفر نیست. وی با […]

به گزارش  پگاه خبر؛علیرضا زینلی ، با اشاره به شروع پیش ثبت‌نام زیارت اربعین اظهار داشت: طبق اعلام سازمان حج و زیارت متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سماح از فردا ساعت ۹ صبح تا روز چهارشنبه ۱۲ شب پیش ثبت نام انجام دهند که البته این امر به معنای انجام سفر نیست.

وی با بیان اینکه همه امور سفر اربعین منوط به مجوز کشور عراق است، گفت: تا این لحظه کشور عراق مجوزی بابت انجام سفر نداده است اما برای برنامه‌ریزی و آمادگی ساماندهی زائران پیش ثبت‌نام انجام می‌شود.

رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به اینکه انجام این سفر با توجه به وضعیت کرونایی منوط به شرایطی است، افزود: دریافت ۲ دز واکسن و تست منفی پی سی آر ۷۲ ساعت قبل از اعزام از جمله شروط لازم برای انجام سفر است.

زینلی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم استان فارس در سال‌های گذشته بیان کرد:دوره‌های قبل بیش از ۲۲۵ هزار نفر از استان فارس برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند و امسال باید منتظر نتیجه نهایی بود.

وی درباره فعالیت موکب‌ها نیز تصریح کرد: هنوز به موکب‌ها هم اجازه خروج ندادند و تا زمانی که مجوز صادر نشود نمی‌توان کاری کرد.

رئیس حج و زیارت استان فارس تاکید که پیش ثبت نام به منزله اعزام نیست و تنها برای ساماندهی و برنامه‌ریزی بهتر است.

انتهای پیام/