توزیع بسته معیشتی نشان دهنده همدلی و همکاری همگانی است
توزیع بسته معیشتی نشان دهنده همدلی و همکاری همگانی است

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت اله رحیمی در رزمایش سراسری شمیم حسینی با اشاره به حجم فعالیت های مومنانه در تامین نیاز معیشتی نیازمندان بعد از شیوع کرونا افزود: در ابتدای شیوع برنامه ریزی های خوبی برای حل مشکلات معیشتی نیاز مندان انجام گرفت که از جمله آن دستور مقام معظم رهبری برای راه اندازی قرار […]

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت اله رحیمی در رزمایش سراسری شمیم حسینی با اشاره به حجم فعالیت های مومنانه در تامین نیاز معیشتی نیازمندان بعد از شیوع کرونا افزود: در ابتدای شیوع برنامه ریزی های خوبی برای حل مشکلات معیشتی نیاز مندان انجام گرفت که از جمله آن دستور مقام معظم رهبری برای راه اندازی قرار گاه مواسات بوده است.
وی با تقدیر از فعالیت های دست اندرکاران امور خیریه خاطر نشان کرد: با مشارکت همه دستگاه‌های متولی گام های موفقی در توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی برداشته شده و در اکنون نیز اولویت دولت جدید بر همین مبنا قرار دارد.
نماینده عالی دولت در استان از افزایش میزان تزریق واکسن خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن در فارس تزریق شده که معادل ۳۰ درصد از واجدین شرایط واکسیناسیون بوده است.
رحیمی با اشاره به اولویت های دولت جدید در بحث کرونا اظهار داشت: تاکنون بیش از ۴ میلیون بسته معیشتی با حمایت نهادهای مختلف در میان مردم نیازمند توزیع شده است که نشان دهنده همدلی و همکاری همگانی است.
استاندار فارس با اشاره به فرهنگ دستگیری از نیازمندان گفت: در فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی کمک به نیازمندان جایگاه ویژه ای دارد.
وی با تقدیر از زحمات دست اندرکاران توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در این رزمایش نسبت به ادامه این فعالیت خداپسندانه ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/سمیه یگانه