قرارگیری در کریدور اتصال جنوب به مرکز،یکی ازویژگی های راه استان است
قرارگیری در کریدور اتصال جنوب به مرکز،یکی ازویژگی های راه استان است

به گزارش پگاه خبر؛معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سفر یک روزه به فارس از محورهای مواصلاتی و پروژه‌های راهداری این استان بازدید بعمل آورد. دکتر اکبری با حضور در استان فارس از محورهای مواصلاتی شهرستان های شیراز، کوار،فیروزآباد و جهرم بازدید کرد. معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سفر یک روزه به فارس از محورهای مواصلاتی و پروژه‌های راهداری این استان بازدید بعمل آورد.

دکتر اکبری با حضور در استان فارس از محورهای مواصلاتی شهرستان های شیراز، کوار،فیروزآباد و جهرم بازدید کرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در حاشیه این بازدیدها گفت : استان فارس در حوزه حمل و نقل جاده ای استان موقعیتی استراتژیک دارد و به همین دلیل پروژه‌های عمرانی حوزه راهداری این استان همواره از اهمیت بالایی برخوردار است.

دکتر اکبری افزود: قرارگیری در کریدور اتصال جنوب به مرکز ، تردد بالا به دلیل محورهای ترانزیتی و شریانی از دیگر ویژگی های راه های استان است که اهمیت کار راهداری مستمر این استان را چندبرابر می کند.

 معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در این بازدیدیک روزه از محورها و پروژه های راهداری فارس در شهرستان های شیراز، کوار، فیروزآباد و جهرم بازدید کرد .

گفتنی است در این بازدید، دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان، راستیار معاون راهداری فارس و تنی چند از مسولان شهرستان های مذکور نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی