درخشش ورزشکاران غیور فارس، در مسابقات پاراالمپیک ژاپن
درخشش ورزشکاران غیور فارس، در مسابقات پاراالمپیک ژاپن

به گزارش پگاه خبر؛پیام استاندار فارس به مناسبت، درخشش ورزشکاران غیور فارس، در مسابقات پاراالمپیک ژاپن متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم درخشش ورزشکاران غیور فارس، در مسابقات پاراالمپیک ژاپن، و کسب مدال طلا در رشته های  پرتاب وزنه و تیر اندازی توسط مهدی اولاد و ساره […]

به گزارش پگاه خبر؛پیام استاندار فارس به مناسبت، درخشش ورزشکاران غیور فارس، در مسابقات پاراالمپیک ژاپن

متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درخشش ورزشکاران غیور فارس، در مسابقات پاراالمپیک ژاپن، و کسب مدال طلا در رشته های  پرتاب وزنه و تیر اندازی توسط مهدی اولاد و ساره جوانمردی را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

پرتاب طلایی اولاد و هدف گیری های دقیق جوانمردی نمایشی چشم‌نواز از  قدرت و ظرافت ورزشکاران استان فارسی در بالاترین سطوح قهرمانی جهان را به اجرا گذاشت تا شادی و خوشحالی را به همه ورزش دوستان کشور، هدیه دهند و مایه فخر و مباهات سرزمین ایران اسلامی گردند.

افتخار آفرینی این عزیزان بیانگر همت مردمان بزرگ فارس و دست اندرکاران ورزش این دیار و تلاش های بی وقفه و پشتکار ورزشکاران آن است و در عین حال به ما یادآوری می کند چه ظرفیت های ارزشمندی در حوزه ورزش معلولان وجود دارد که نیازمند حمایت، توجه و بستر سازی بیش از پیش است.

امیدواریم مسیر موفقیت های ورزشکاران ایرانی و به  خصوص استان فارسی تداوم داشته باشد تا همچنان شادی، لبخند و غرور را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورند.
عنایت اله رحیمی-استاندار فارس

انتهای پیام/