انهدام ۹ باند سرقت و کشف ۴۲۶ فقره سرقت در یک هفته گذشته در استان
انهدام ۹ باند سرقت و کشف ۴۲۶ فقره سرقت در یک هفته گذشته در استان

به گزارش پگاه  خبر؛سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: طرح مقابله با وقوع انواع سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی یک هفته گذشته در سطح استان فارس اجرایی شد. وی ادامه داد: در این راستا مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات شبانه روزی موفق شدند ۹ باند سرقت را منهدم و ۳۵ سارق را دستگیر کنند. […]

به گزارش پگاه  خبر؛سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: طرح مقابله با وقوع انواع سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی یک هفته گذشته در سطح استان فارس اجرایی شد.

وی ادامه داد: در این راستا مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات شبانه روزی موفق شدند ۹ باند سرقت را منهدم و ۳۵ سارق را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه سارقان تاکنون به ۴۲۶ فقره انواع سرقت منزل، اماکن خصوصی، درون خودرو، مغازه، احشام، موتورسیکلت و سایر اعتراف کرده‌اند، عنوان داشت: از اعضای این باندها مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل لوازم خانگی، ضبط و باند، کابل برق و موبایل کشف شد که ارزش این اموال بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۹۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی با بیان اینکه در ۵ ماهه اول سال جاری ۴۸۰ پرونده قاچاق تشکیل و یک هزار و ۸۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک هزار و ۳۹۶ متهم دستگیر و ۲۷۲ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق برابر نظر کارشناسان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۸ تن انواع مواد مخدر در سطح استان فارس کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است، گفت: در این مدت ۴ هزار و ۱۰۶ متهم دستگیر و ۴۹۵ دستگاه وسایل نقلیه متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شده است.

انتهای پیام/