نیروگاه خورشیدی شهرک صنعتی سروستان افتتاح شد
نیروگاه خورشیدی شهرک صنعتی سروستان افتتاح شد

استاندارفارس گفت: ۴۶ میلیارد تومان پروژه ارزشمند در شهرستان سروستان افتتاح کردیم که شامل حوزه های آموزشی ، راه ، تقاطع های غیرهمسطح ، آبرسانی ، تولیدی و اقتصادی می شود و می تواند در توسعه و پیشرفت شهرستان اثرگذار باشد.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح نیروگاه خورشیدی شهرک صنعتی سروستان با بیان این که شهرستان سروستان دارای سه شهرک صنعتی خوب است ، اظهارداشت: با آرامشی که در شهرستان حاکم است ، انتظار داریم هرچه سریع تر ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان از بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که شهرستان سروستان دارای زمینه توسعه کشت های علمی از جمله پسته است ، ادامه داد: این شهرستان دارای میدان نفتی است و در کنار زیرساخت هایی مانند بزرگراه شیراز – سروستان – بندرعباس و همچنین راه آهن شیراز- سروستان – استهبان – نیریز- گل گهر قرار گرفته است و می تواند آینده خوبی را برای این شهرستان رقم بزند.

گفتنی است افتتاح فاز اول نیروگاه یک مگاواتی خورشیدی سروستان با هزینه هشت میلیارد تومان ، تقاطع غیر همسطح دانشگاه آزاد اسلامی سروستان با اعتبار هشت میلیارد تومان و تامین آب شرب پایدار برای سایت های اسکان امامزاده محمد و سرونخودی با ۲۱۲ خانوار جمعیت با اعتبار ۲۸,۳۲۹ میلیون ریال از طرح های افتتاح شده در سفر استاندارفارس به شهرستان سروستان بود.

انتهای پیام/