نشست نمایندگان فارس با وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم
نشست نمایندگان فارس با وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم

به گزارش پگاه خبر؛دکتر علیرضاپاک‌ فطرت رئیس مجمع نمایندگان فارس ازبرگزاری جلسات متعدد مجمع بابرخی ازوزرای پیشنهاد ی دولت وبررسی برنامه ‌های آنهاخبر داد. دکتر علیرضا پاک‌فطرت رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در تشریح این جلسات گفت: مجمع نمایندگان فارس با تعداد ۱۸ نماینده، در روزهای اخیر، شش جلسه با برخی از وزرای پیشنهادی دولت […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر علیرضاپاک‌ فطرت رئیس مجمع نمایندگان فارس ازبرگزاری جلسات متعدد مجمع بابرخی ازوزرای پیشنهاد ی دولت وبررسی برنامه ‌های آنهاخبر داد.

دکتر علیرضا پاک‌فطرت رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در تشریح این جلسات گفت: مجمع نمایندگان فارس با تعداد ۱۸ نماینده، در روزهای اخیر، شش جلسه با برخی از وزرای پیشنهادی دولت برگزار کردند و به بررسی برنامه‌های آنها پرداختند.
وی افزود: وزرای پیشنهادی که در مجمع نمایندگان فارس حضور پیدا کردند عبارت بودند از:
▪︎ دکتر حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی
▪︎ مهندس علی‌اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو
▪︎ دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری
▪︎ امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
▪︎ مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی
▪️دکتر سید جواد ساداتی ‌نژادوزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی
دکتر پاک‌فطرت در ادامه با تأکید بر تعامل وزاری پیشنهادی با نمایندگان استان فارس، خاطر نشان کرد: در این جلسات، نمایندگان به نقطه نظرات خود در مورد مسائل استان و حوزه انتخابیه‌ خود پرداختند و برای حل مشکلات فارس راه‌حل‌هایی به وزرای پیشنهادی ارائه نمودند. در نهایت نیز وزرا قول دادند که با تعامل با نمایندگان در حد توان مشکلات فارس را پیگیری و حل و فصل کنند.
علیرضا پاک‌فطرت رئیس مجمع نمایندگان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجمع نمایندگان فارس، جلسه‌ای ویژه باوزرای پیشنهادی دولت که از استان فارس بودند (مهندس رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی،دکتر احمد وحیدی شاهچراغی وزیر پیشنهادی کشور و مهندس جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت) برگزار کردند که در این جلسه‌ صمیمی، مقرر گردید نمایندگان در صحن علنی باحضور فعال خود، بتوانند رأی اعتماد بالایی در مجلس شورای اسلامی برای این سه وزیر پیشنهادی اخذ کنند.
وی در پایان، ضمن تشکر از کلیه‌ی نمایندگان مجلس که تا به‌ حال در جلسات مختلف نسبت به ارزیابی وزرای پیشنهادی پرداختند، گفت: ان‌شاءالله نمایندگان مجلس در هفته‌ی آینده در صحن علنی با رأی خود، وزرا را راهی دولت کنند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی