لبیک گروه‌ جهادی نهاد رهبری به یاری کادر درمان بیمارستان نمازی
لبیک گروه‌ جهادی نهاد رهبری به یاری کادر درمان بیمارستان نمازی

به گزارش پگاه خبر؛صبح امروز جلسه‌ای با حضور مسوولین نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان فارس و مسوولان بیمارستان نمازی در سالن کنفرانس مدیریت این بیمارستان به جهت تکریم و عرض خدا قوت به کادر درمان و مدافعان سلامت برگزار شد. در ابتدا رئیس بیمارستان نمازی با بیان اینکه این بیمارستان از بزرگترین مراکز درمانی در […]

به گزارش پگاه خبر؛صبح امروز جلسه‌ای با حضور مسوولین نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان فارس و مسوولان بیمارستان نمازی در سالن کنفرانس مدیریت این بیمارستان به جهت تکریم و عرض خدا قوت به کادر درمان و مدافعان سلامت برگزار شد.

در ابتدا رئیس بیمارستان نمازی با بیان اینکه این بیمارستان از بزرگترین مراکز درمانی در جنوب ایران و حتی کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: ظرفیت این بیمارستان برای ارائه خدمات دهی باکیفیت، ۷۰۰ نفر است اما در حال حاضر و با شرایط موجود این بیمارستان در حال ارائه خدمات به ۱۲۰۰ بیمار بوده که از این تعداد ۴۰۰ نفر، از مبتلایان به ویروس کرونا هستند.

محمد صادق مسعودی با اشاره به حضور ۵۰۰ بیمار اضافه در این مرکز درمانی گفت: اما نیروهای ما با تمام توان و انرژی خود در حال خدمات رسانی هستند.

رئیس بیمارستان نمازی در ادامه افزود: با شرایط توصیف شده، پیش از ورود گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمان، همکاران ما فشار بسیار زیادی را متحمل شده و از لحاظ روحی بسیار دچار ضعف شده بودند.

دکتر مسعودی اضافه کرد: حضور گروه‌های جهادی از جمله گروه جهادی نصیر که تحت نظر نهاد رهبری بود، آب پاکی بر پیکره خسته مدافعان سلامت شد و مسیر خدمات رسانی را بسیار راحت‌تر کرد.

وی در ادامه خطاب به مسوولین نهاد رهبری بیان داشت: اینجا عرصه فداکاری بوده و خوشا به حال کسی که این مسئله را درک کرده و کمک کننده است و بنده از جانب کل سیستم بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به ویژه بیمارستان نمازی از شما تشکر کرده و اعلام میکنم که تنها حضور شما و گروه‌های جهادی تحت نظر شما مایه دلگرمی ما بوده و است‌.

در ادامه معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همانگونه که رهبر انقلاب نیز در سخنرانی هفته گذشته خود عنوان کردند، شما عزیزان در خط مقدم جبهه بهداشتی هستید.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدوی افزود: نهاد رهبری و گروه‌های جهادی تحت نظر ما در گوشه‌ای از این جبهه در کنار شما بودند و شاهد آن بودیم که چگونه شب و روز شما مدافعان سلامت با بیماران عجین شده است.

ایشان در ادامه عنوان کرد: دیدن بعضی از صحنه‌ها به حق که نشان دهنده عظمت کار شما بوده و می‌توان گفت که کار خادمین سلامت، زینب(س)‌گونه است‌.

معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه جدایی از خدمات جهادی هر کار دیگری که از این تیم برآید قطعا دریغ نخواهد کرد، در ادامه افزود: فراخوانی نیز با عنوان «جذب همیاران سلامت» منتشر کردیم که تاکنون استقبال خوبی چه از سمت متقاضیان استان فارسی و چه فراتر از آن داشته است.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان نیز ضمن عرض خدا قوتی جدی به مدافعان سلامت افزود: اجر کارهای باارزش شما قطعا با مولا بوده و اثرات کار خود را نه در دنیا بلکه در آخرت خواهی دید.

در ادامه مدیر بخش پرستاری بیمارستان نمازی نیز عنوان کرد: در هر زمان که احساس نیاز شود تیم نهاد رهبری در کمترین زمان ممکن به ندای کادر درمان لبیک گفته و با بهترین برنامه ریزی و عملکردی بسیار خوب به کمک ما می‌آیند.

طوبی کوشکی مطرح کرد: تاکنون شاهد اثرات ظاهری و معنوی خدمات این تیم مخلص؛ در ذهن، خاطر و اعتقادات همکارانمان بوده‌ایم و همگی قدردان زحمات شما هستیم.

در پایان مسوول اسبق نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاریخ عظمت اقدامات کادر درمان در این میدان نبرد را ثبت خواهد کرد، گفت: مدافعان سلامت به خوبی امتحان خود را پس داده در عمل خود را ثابت کردند؛ همچنین به ما نیز درس ایثار و گذشت را آموختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی خاطرنشان کرد: نهاد رهبری در کنار شما خواهد بود و اصلی‌ترین پشتیبانی‌ها را از مدافعان سلامت خواهد داشت.

در پایان مسوولین نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مختلف استان فارس به بخش‌های اورژانس یک و دو، جراحی قلب، داخلی یک و opad بیمارستان نمازی سرکشی و با اهدای گل و بسته‌هایی تبرکی به کادر درمان از زحمات آنان قدردانی کردند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی