نوزدهمین دوره همایش شیرخوارگان حسینی در بستر فضای مجازی برگزارمی شود
نوزدهمین دوره همایش شیرخوارگان حسینی در بستر فضای مجازی برگزارمی شود

به گزارش پگاه خبر؛شاهرخ صبوری، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع)فارس، از برگزاری نوزدهمین دوره همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با ۶ هزار و ۲۰۰ نقطه کشور و ۴۵ کشور دنیا در نقاط مختلف استان فارس برگزار خواهد شد. وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا […]

به گزارش پگاه خبر؛شاهرخ صبوری، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع)فارس، از برگزاری نوزدهمین دوره همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با ۶ هزار و ۲۰۰ نقطه کشور و ۴۵ کشور دنیا در نقاط مختلف استان فارس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا این نکته را یادآور شد که به دلیل اهمیت حفظ سلامت مادران و شیرخوارگان، این مراسم را به صورت نمادین در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و بدون حضور جمعیت برگزار خواهیم کرد اما پخش مستقیم از شبکه فارس انجام خواهد شد.

صبوری زمان برگزاری این مراسم را ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه، ۲۲ مردادماه جاری اعلام کرد و افزود: رأس ساعت ۱۰ صبح نیز نذرنامه جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) قرائت خواهد شد که مادران و شیرخوارگان می‌توانند از پای تلویزیون و فضای مجازی در این مراسم معنوی شرکت کنند.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) فارس با ذکر این نکته که این مراسم در ۶۰۰ نقطه استان برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم‌ها در بستر فضای مجازی و در قالب پویش «دستان کوچک» اجرا خواهند شد که در آن بسته‌های معیشتی رزمایش کمک‌های مؤمنانه که توسط خیران و عاشقان جمع‌آوری شده و تا پایان دهه اول محرم میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: مادرانی که می‌خواهند در همایش شیرخوارگان حسینی به صورت مجازی و از طریق شبکه فارس شرکت کنند می‌توانند فرزندان خود را از طریق سامانه ۳۰۰۰۸۰۰۲۳۳ ثبت‌نام کنند یا اینکه با شرکت در پویش «سربازان در گهواره» شرکت کرده و عکس فرزندان خود را در کنار قاب تلویزیون و زمان روضه‌خوانی به شماره تلفن ۰۹۱۷۹۴۹۴۰۶۲ ارسال کنند تا بتوانیم این عکس‌ها را در بستر فضای مجازی منتشر کنیم.
انتهای پیام/