ترویج کشت گلخانه‌ای بازارهای صادراتی وتوسعه اشتغال مطلوب را رونق می‌دهد
ترویج کشت گلخانه‌ای بازارهای صادراتی وتوسعه اشتغال مطلوب را رونق می‌دهد

به گزارش پگاه خبر؛عنایت اله رحیمی در جریان سفر به شهرستان مرودشت و پاسارگاد با اشاره به طرح های عمرانی در این شهرستان ها گفت: در طرح خط دوم آبرسانی از سد درود زن، اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به شهرستان مرودشت و روستا های تابعه دیده شده است. وی بازدید از شهرستان پاسارگاد […]

به گزارش پگاه خبر؛عنایت اله رحیمی در جریان سفر به شهرستان مرودشت و پاسارگاد با اشاره به طرح های عمرانی در این شهرستان ها گفت: در طرح خط دوم آبرسانی از سد درود زن، اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به شهرستان مرودشت و روستا های تابعه دیده شده است.

وی بازدید از شهرستان پاسارگاد را از دیگر اهداف کاری خود عنوان کرد و افزود: بهره برداری از طرح آبرسانی به شهرستان سعادتشهر و تکمیل فاز های بعدی از دیگر فعالیت ها در این سفر می باشد و در این خصوص تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: توسعه کشت گلخانه ای در شهرستان پاسارگاد از جمله اهداف اجرایی شده به شمار می رود و با حمایت دولت  این روند به شکل مناسبی در حال گسترش است.

رحیمی در ادامه بهره برداری از طرح واحد تولیدی مواد غذایی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان را از دیگر فعالیت های کاری در شهرستان پاسارگاد عنوان کرد و گفت: اشتغال ۱۳۰ نفری و تأمین نیاز کشاورزان منطقه از جمله نتایج راه اندازی این واحد صنعتی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس تامین پایدار آب شرب شهر سعادتشهر را از جمله نتایج این فعالیت عمرانی عنوان کرد و گفت: طرح آبرسانی به شهرستان ارسنجان ظرف سه ماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/سمیه یگانه