حمایت از صنایع کوچک درایجاد اشتغال پایدار،رونق اقتصادی موردتوجه ویژه است
حمایت از صنایع کوچک درایجاد اشتغال پایدار،رونق اقتصادی موردتوجه ویژه است

به گزارش پگاه خبر؛پیام استاندار فارس به مناسبت بیست و یکم مردادماه، روز ملی حمایت از صنایع کوچک متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بیست و یکم مردادماه، روز ملی حمایت از صنایع کوچک، بهترین فرصت برای توجه بیشتر به اهمیتِ بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسطِ […]

به گزارش پگاه خبر؛پیام استاندار فارس به مناسبت بیست و یکم مردادماه، روز ملی حمایت از صنایع کوچک

متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و یکم مردادماه، روز ملی حمایت از صنایع کوچک، بهترین فرصت برای توجه بیشتر به اهمیتِ بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسطِ زودبازده است.
حمایت از صنایع کوچک، در توسعه صنعتی، ایجاد اشتغال پایدار، رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی، ارزش افزوده، درآمدزایی و جهش تولید، نقش اساسی دارد و مورد توجه ویژه است.
در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامیده شده، شایسته است؛ سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی به صورت برنامه محور به حمایت از صنایع کوچک و فعالان این عرصه، اهتمام جدی مبذول نمایند و فعالان این بخش هم به مددِ علم، فن آوری و تجربه با همگرایی بین دولت و بخش خصوصی به فرصت های پیش رو در بازار داخلی و خارجی، عنایت نموده و در عصرِ تلفیق فن آوری ها با تصمیم‌گیری های خلاّقانه و کاملاً مطابق با شرایط زمان، در جهت بهره وری و برخورداری از منافعِ متصور، در جهت توسعه صنعتی و شکوفایی اقتصاد جامعه اسلامی، همت گمارند.
اکنون، سهم ۹۵ درصدی صنایع کوچک و متوسط از کل واحدهای تولیدی و صنعتی استان، حاکی از تلاش و توجه این بخش بوده است که شایسته ارج گذاری است.
اینجانب ضمن گرامیداشتِ روز ملی حمایت از صنایع کوچک، از تلاش های ارزنده بخش های خصوصی و دولتیِ فعال در این عرصه، تقدیر و تشکر می نمایم. سلامت و توفیق جهادگرانِ عرصه صنعت و کارآفرینان و سرمایه گذاران فعال در این بخش را از خداوند بزرگ خواهانم.
رحیمی – استاندار فارس

انتهای پیام/سمیه یگانه