نامه سرگشاده خطاب به ریاست جمهوری در حمایت از کاندیداهای استان فارسی برای تصدی وزارت
نامه سرگشاده خطاب به ریاست جمهوری در حمایت از کاندیداهای استان فارسی برای تصدی وزارت

به گزارش پگاه خبر؛در پی انتتشار نامه‌ای منسوب به دکتر محسن فروردین از فعالان موسوم به شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در فضای مجازی ، که در این نامه نسبت به کاندیداتوری دکتر ایمانیه برای تصدی وزارت بهداشت درمان علوم پزشکی موضع گیری نموده و نسبت به تخریب ایشان در فضای مجازی اقدام نموده است سید […]

به گزارش پگاه خبر؛در پی انتتشار نامه‌ای منسوب به دکتر محسن فروردین از فعالان موسوم به شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در فضای مجازی ، که در این نامه نسبت به کاندیداتوری دکتر ایمانیه برای تصدی وزارت بهداشت درمان علوم پزشکی موضع گیری نموده و نسبت به تخریب ایشان در فضای مجازی اقدام نموده است سید مصطفی قاسمی از روسا و فعالان انتخاباتی ریاست جمهوری با ارسال نامه‌ای خطاب به ریاست جمهوری اعلام موضع کرد.

در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی

سلام علیکم
خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که در گام دوم انقلاب اسلامی به زعامت رهبر معظم انقلاب،فرزندی از سلاله پاک رسول اکرم (ص) سکاندار قوه مجریه در جمهوری اسلامی گردیده است.

همانگونه که مستحضرید مجموعه ستادهای انتخاباتی و مردمی در استان فارس نیز برابر فرمایش جنابعالی، مبنی بر انجام امور انتخاباتی در هر کوی و برزن و منازل در استان فارس علاقه مندان و همراهان ستادها، تلاش کردند تا با ایجاد وحدت و همدلی و وفاق ، ضمن گرم کردن تنور انتخابات و افزایش مشارکت مردمی، انتخاب جنابعالی محقق گردد .

در آستانه تشکیل کابینه دولت کار و کرامت با آرزوی موفقیت و دعا برای جنابعالی در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه ،به استحضار می رساند استان فارس سرشار از منابع انسانی، نیروهای مومن و ولایت مداری است که شایستگی سکانداری و پذیرش مسئولیت های اساسی در مجموعه دولت در مرکزیت و در سطح استان را دارا می باشند.

لذا ضمن حمایت اینجانب و کلیه علاقمندان و هواداران دولت کار و کرامت از یکایک فرزندان صالح و شایسته استان فارس هرگونه نامه پراکنی و یا رفتارهای دارای شائبه حزبی و جناحی و سهم خواهان را محکوم می نماییم .

امیدواریم تعداد انگشت شمار و معدود افرادی که تحت نام نیروهای انقلابی و بدون توجه به مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی نقاب از چهره خود برداشته و صرفاً برای کسب عنوان و مسئولیت اقدام به تخریب فرزندان پاک استان فارس نموده اند با هدایت و رعایت تقوای الهی از چنین رفتارهایی پرهیز نمایند .

به واسطه ضرورت دلجویی از فضای بوجود آمده ناشی از نامه پراکنی احدی از مدعیان در خصوص آقای دکتر ایمانیه به عرض می رساند این فرزند مومن و شایسته استان فارس بطور ویژه مورد حمایت و دارای محبوبیت در جامعه پزشکی کشور است که امیدواریم با انتخاب هر یک از فرزندان استان فارسی موجبات خدمت به هموطنان فراهم گردد .

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد .

سید مصطفی قاسمی

انتهای پیام/ابراهیم عباسی