استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی استان فارس در تشکیل کابینه دولت
استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی استان فارس در تشکیل کابینه دولت

به گزارش پگاه خبر؛نامه “دکتر علیرضا پاک‌فطرت” رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس، به رئیس جمهور محترم حضرت حجه الاسلام والمسلمین “سید ابراهیم رئیسی” در خصوص استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی استان فارس در تشکیل کابینه دولت: باسمه تعالی جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران با سلام و احترام  انتخاب جنابعالی […]

به گزارش پگاه خبر؛نامه “دکتر علیرضا پاک‌فطرت” رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس، به رئیس جمهور محترم حضرت حجه الاسلام والمسلمین “سید ابراهیم رئیسی” در خصوص استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی استان فارس در تشکیل کابینه دولت:
باسمه تعالی

جناب آقای دکتر رئیسی
رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

 انتخاب جنابعالی را که شخصیتی انقلابی، فرهیخته و مدیری شایسته و کارآزموده و دارای سوابق درخشان در صحنه‌های گوناگون هستید تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای دولت جدید و شخص جنابعالی، سربلندی و موفقیت مسئلت می‌نمایم.

 همان‌طور که استحضار دارید استان فارس به لحاظ فرهنگی، اقتصادی، مباحث مرتبط با انرژی، حمل و نقل، علم و فناوری، معادن، و همچنین گردشگری، استانی با پتانسیل بسیار بالا و ویژه است. این استان با مساحتی در حدود ۱۲۲۶۰۸ کیلومتر مربع، جمعیتی بیش از ۵ میلیون نفر، و تقسیمات کشوری ۳۶ شهرستان، ۹۴ بخش و ۱۱۴ شهر، چهارمین استان بزرگ ایران محسوب می‌گردد. از نظر وجود سرمایه انسانی، دارای ۱۸ نماینده پرتوان در مجلس شورای اسلامی می‌باشد که نشان‌دهنده ظرفیت بالا در قوه مقننه است. از طرفی کلانشهر شیراز نیز با وجود حرم مطهر شاهچراغ (ع) که به فرموده مقام معظم رهبری سومین حرم اهل‌بیت می‌باشد، دارای نیروهای انقلابی، مومن و نخبه‌ای است که می‌تواند نقشی هدایتگر را بر اساس موازین و اصول انقلابی در حوزه‌های گوناگون عهده‌دار باشند. لذا می‌توان این استان را به عنوان یکی از غنی‌ترین استان‌های کشور به لحاظ نیروی انسانی قلمداد کرد.

 بنابراین پیشنهاد می‌گردد، در تشکیل کابینه دولت سیزدهم از این ظرفیت‌ها، خصوصاً ظرفیت نیروی انقلابی مستعد و باانگیزه استفاده بهینه گردد. همچنین این آمادگی برای اینجانب و دیگر نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی وجود دارد که در صورت صلاحدید با حضرتعالی و مشاورین شما نشست‌ها و جلساتی برقرار نمود تا با معرفی بیشتر پتانسیل استان در حوزه‌های مختلف، زمینه‌ساز حرکت رو به جلوی برای آینده کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

علیرضا پاک‌فطرت
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/