هوشمند سازی به کام شرکت فرمایشی
هوشمند سازی به کام شرکت فرمایشی

به گزارش پگاه خبر ؛ طرح اختصاص اینترنت عمومی به مردم در ایستگاه های مترو، تحت عنوان هوشمندسازی به کام یک شرکت فرمایشی در شورای شهرشیراز با حمایت و اصرار مسول کمیسیون هوشمند سازی شورا مطرح گردیده است . این خبر حاکی است : رییس کمیسیون هوشمندسازی شورا در تلاش است با استقرار اینترنت همگانی […]

به گزارش پگاه خبر ؛ طرح اختصاص اینترنت عمومی به مردم در ایستگاه های مترو، تحت عنوان هوشمندسازی به کام یک شرکت فرمایشی در شورای شهرشیراز با حمایت و اصرار مسول کمیسیون هوشمند سازی شورا مطرح گردیده است .

این خبر حاکی است : رییس کمیسیون هوشمندسازی شورا در تلاش است با استقرار اینترنت همگانی در ایستگاه های مترو، بدون توجه به مسائل کارشناسی و دیدگاههای متخصصین شهرداری( عدم خروجی مؤثر ، هدررفت بیت المال ، لزوم رعایت مسائل ایمنی شهروندان ، امنیت شبکه) به دنبال تصویب موضوع در ماه پایانی عمر شورای پنجم است .( متذکر می گردد اصل طرح و خدمت رسانی به مردم مورد تایید و قابل تقدیر است )

منبع مطلع در مورد طرح مذکور گفت : پیگیری طرح به عهده فردی گذاشته شده است که در شورای پنجم با سفارش و توصیه اعضا شورا وارد شهرداری شده و تلاش می کند با تصویب طرح، امتیاز عرضه اینترنت را به شرکت فرمایشی مورد نظر خود واگذار نماید .

خاطر نشان می گردد ؛ از آنجا که دسترسی به تجهیزات سخت افزاری در دستگاه های دولتی و اجرایی دارای سطح طبقه بندی است ، فشارهای خانم دکتر لیلا دودمان این سؤال را پیش می آورد که عقد قرارداد و اجرای پروژه و دادن دسترسی های سخت افزاری به شرکت مورد حمایت وی (نام شرکت محفوظ) چه منافعی برای حامیان خواهد داشت ؟

این طرح هم اکنون در کمیسیون هوشمندسازی در حال تصویب و ورود به صحن شوراست ،که دقت نظر دستگاههای نظارتی و متخصصین شورای ششم در این خصوص می تواند موجب جلوگیری از رانت و هدررفت بیت المال باشد .

انتهای پیام/