اتمام عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور سعادت شهر – مرودشت
اتمام عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور سعادت شهر – مرودشت

به گزارش پگاه خبر؛معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از اتمام اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سعادت شهر – مرودشت (محدوده نقش رستم-پل خان ) خبر داد . علیرضا راستیار افزود : به دلیل خرابی های شدید رویه راه در محور شریانی سعادت شهر – مرودشت […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از اتمام اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سعادت شهر – مرودشت (محدوده نقش رستم-پل خان ) خبر داد .
علیرضا راستیار افزود : به دلیل خرابی های شدید رویه راه در محور شریانی سعادت شهر – مرودشت ( محدوده نقش رستم-پل خان ) ، اصلاح این مسیر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و پس از طی تشریفات قانونی ، عملیات اجرایی این محور شروع و طی روزهای گذشته به اتمام رسید .
دکتر راستیار خاطر نشان ساخت : این پروژه به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال اجرایی گردیده و هم اکنون به زیر بار ترافیک رفته است .
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ادامه داد : به دلیل اهمیت بالای محور شیراز – اصفهان به عنوان یکی از محور های شریانی و ترانزیتی ، این پروژه جزء پروژه های اولویت دار استان فارس در حوزه راهداری بود که عملیات بهسازی و روکش آسفالت برای تردد ایمن و روان کاربران جاده ای اجرایی گردیده و هم اکنون نیز ۳ اکیپ اجرایی در این محور شریانی و ترانزیتی(اصفهان-شیراز) مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی