پرداخت تسهیلات کم بهره توسعه کاشت گیاهان دارویی در ارسنجان
پرداخت تسهیلات کم بهره توسعه کاشت گیاهان دارویی در ارسنجان

به گزارش پگاه خبر؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از پرداخت تسهیلات کم بهره با نرخ چهار درصد به منظور کشت و توسعه انواع گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد. سیدناصر حسینی خرمی تصریح کرد: این تسهیلات شامل تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش است و به گیاهان دارویی آبی و دیم یک ساله و […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از پرداخت تسهیلات کم بهره با نرخ چهار درصد به منظور کشت و توسعه انواع گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد.

سیدناصر حسینی خرمی تصریح کرد: این تسهیلات شامل تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش است و به گیاهان دارویی آبی و دیم یک ساله و چند ساله تعلق می گیرد.
به گفته وی؛ سقف تسهیلات پرداختی به هر متقاضی حقیقی و حقوقی ۴۰ میلیارد ریال است و مبالغ طرح های بالاتر، منوط به تایید معاونت باغبانی، معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید است.
حسینی خرمی خاطر نشان کرد: مقتضی است متقاضیان دریافت این تسهیلات، ابتدا در سامانه سیتا به آدرس https://cita.maj.ir ثبت‌نام کنند. وی دارا بودن سند مالکیت زمین، پروانه بهره برداری چاه کشاورزی و طرح توجیهی را از جمله مدارک لازم برای برخورداری از این تسهیلات برشمرد و افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد باغبانی مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی