هنر اصیل ایرانی ریشه درفرهنگ،هنر وآداب وسنت‌های مردم استان دارد
هنر اصیل ایرانی ریشه درفرهنگ،هنر وآداب وسنت‌های مردم استان دارد

به گزارش پگاه خبر؛وحید نمازی در آئین رونمایی از دو آلبوم موسیقی اصیل شیرازی بیان کرد: هنرهای اصیل ایرانی و اسلامی ریشه در فرهنگ، هنر و آداب و سنت‌های مردم و دیار استان فارس دارد. وی ادامه داد: در زمانی که پی در پی با فرهنگ‌های غربی مواجه و در تقابل هستیم باید به هنر […]

به گزارش پگاه خبر؛وحید نمازی در آئین رونمایی از دو آلبوم موسیقی اصیل شیرازی بیان کرد: هنرهای اصیل ایرانی و اسلامی ریشه در فرهنگ، هنر و آداب و سنت‌های مردم و دیار استان فارس دارد.

وی ادامه داد: در زمانی که پی در پی با فرهنگ‌های غربی مواجه و در تقابل هستیم باید به هنر موسیقی اصیل توجه ویژه کرد تا هنر و فرهنگ ایرانی خدشه‌ای به آن وارد نشود.

نمازی ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان بهره برداری کرد تا با تزلزل فرهنگی مواجه نشویم.

به اعتقاد او آثار فرهنگی اصیل می‌تواند تا سالیان متمادی جامعه را متأثر کند و موجب شود که غنای فرهنگی موجهی در جامعه ایجاد شود.

وی ادامه داد: تمامی ارکان تولید و عرضه محصولات فرهنگی باید در یک جبهه قرار بگیرند تا مشکلی برای عرضه محصولات فرهنگی وجود نداشته باشد و این آثار اصیل و فاخر در اختیار مخاطب نهایی که مردم هستند قرار گیرد.

نمازی یادآور شد: تمامی ارکان دست اندرکاران حوزه فرهنگ باید در کنار هم قرار بگیرند و هم افزایی میان این ارکان ایجاد شود.

او ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی در حوزه فرهنگ دست اندرکاران هستند و حضور جدی این دستگاه‌ها می‌تواند زمینه جریان سازی فرهنگی را در جامعه ایجاد کند این در حالی است که جریان سازی فرهنگی می‌تواند حوزه فرهنگ و هنر استان فارس را بیش از پیش متحول کرده و عاملی برای ایجاد رنسانس فرهنگی در فارس شود و غنای فرهنگی ایجاد کند.

گفتی است در این آئین دو آلبوم موسیقی با عناوین پریوشوون با صدای مهدیا علیزاده و شهر راز با صدای حسن صفری رونمایی شد.

انتهای پیام/