سد نرگسی از پروژه های عمرانی شهرستان کازرون۷۰ درصد پیشرفت داشته است
سد نرگسی از پروژه های عمرانی شهرستان کازرون۷۰ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان کازرون با بیان این که سد نرگسی حدود ۱۳۰ میلیون مترمکعب گنجایش دارد، اظهارداشت: انتظار داریم این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد و مردم از مزایای آن بهره مند شوند. نماینده عالی دولت تدبیر و امید در […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان کازرون با بیان این که سد نرگسی حدود ۱۳۰ میلیون مترمکعب گنجایش دارد، اظهارداشت: انتظار داریم این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس ادامه داد: این پروژه با مشکلاتی مانند تملک اراضی روبرو است که برای رفع این مشکل،  افرادی که دارای سند هستند خسارات آن ها پرداخت می شود و افرادی که سند ندارند نیز بر اساس حکم قضایی، حقوق آن ها پرداخت می شود.
وی با اشاره به این که پروژه بیمارستان کازرون مدتی راکد بوده است، گفت: اکنون مجددا اعتبار لازم برای فعالیت این پروژه به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که بعد از تخصیص، پروژه آغاز به کار خواهد کرد.
استاندارفارس با بیان این که پروژه راه کازرون به فراشبند از اعتبار قابل قبولی به مبلغ حدود ۴۰ میلیارد برخوردار است، ادامه داد: برای تعریض محور کازرون به امامزاده حسین و قائمیه نیز اعتبار در نظر گرفته شده است که به زودی تخصیص می یابد.
دکتر رحیمی با اشاره به این که سد نرگسی با ابعاد پایه ۶۰۰ در ۶۰۰ متر، ارتفاع ۷۷٫۵ متر و عرض تاج ۱۰ متر با هسته رسی در حال ساخت است، افزود: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در هفت ماه گذشته به پروژه سد نرگسی پرداخت شده و بیش از ۱۰۰ درصد اعتبارات مصوب، تخصیص برای این پروژه ابلاغ شده است.
گفتنی است در سفر استاندارفارس به شهرستان کازرون ساختمان پلیس راه شیراز کازرون در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۵۰۰ مترمربع زیربنا افتتاح شد. برای ساخت این پروژه ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/