حفظ جایگاه ورزشی فارس و پیشرفت از جمله اهداف مدیریتی است
حفظ جایگاه ورزشی فارس و پیشرفت از جمله اهداف مدیریتی است

به گزارش پگاه خبر؛عنایت اله رحیمی در جلسه دیدار با سعید کیخا قهرمان جهانی ژیمناستیک با تقدیر از این ورزشکار و با ابراز خرسندی از کسب مقام های بین المللی ورزشکاران فارس گفت: این مقام های ورزشی موجب خودباوری جوانان و گسترش  نشاط و امید و در نهایت توسعه کشور می شود. وی با بیان […]

به گزارش پگاه خبر؛عنایت اله رحیمی در جلسه دیدار با سعید کیخا قهرمان جهانی ژیمناستیک با تقدیر از این ورزشکار و با ابراز خرسندی از کسب مقام های بین المللی ورزشکاران فارس گفت: این مقام های ورزشی موجب خودباوری جوانان و گسترش  نشاط و امید و در نهایت توسعه کشور می شود.
وی با بیان اینکه ورزش فارس گذشته خوبی دارد اظهار داشت : تلاش برای حفظ جایگاه ورزشی فارس و پیشرفت این جایگاه از جمله اهداف ما است و در این راستا باید حمایت همه جانبه صورت گیرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه ورزشکاران سرمایه های کشور هستند خاطر نشان کرد: زیر بنای ورزشی استان در سال های اخیر توسعه خوبی داشته اما به معنی رسیدن به سطح مطلوب نیست.
رحیمی حمایت از همه ورزشکاران را از جمله اهداف مدیریتی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: برای کسب  مقام های دیگر توسط ورزشکاران  فارس، از هیچ حمایتی دریغ نمیکنم.
گفتنی است این جلسه با تقدیر از سعید کیخا قهرمان جهانی ورزش ژیمناستیک پایان یافت.

انتهای پیام/سمیه یگانه