مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست استان فارس افتتاح شد
مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست استان فارس افتتاح شد

به گزارش پگاه خبر؛آیین افتتاح مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست استان فارس با حضور دکتر آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. دکتر عنایت الله رحیمی، استاندار فارس در این آیین به افتتاح چندین پروژه در حوزه ارتباطات سیار و ثابت و اینترنت در سفر وزیر ارتباطات به استان اشاره کرد و […]

به گزارش پگاه خبر؛آیین افتتاح مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست استان فارس با حضور دکتر آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

دکتر عنایت الله رحیمی، استاندار فارس در این آیین به افتتاح چندین پروژه در حوزه ارتباطات سیار و ثابت و اینترنت در سفر وزیر ارتباطات به استان اشاره کرد و گفت: در اثر تلاش های وزارت خانه و سایر دست اندرکاران، رویدادهای اثربخشی در حوزه کارهای پستی استان انجام شده است.

به گفته استاندار فارس تامین ۶۵ خودرو حمل و نقل که روند ارسال بسته های پستی را تسهیل و ایمن می کند و افتتاح واحد مکانیزه تجزیه و تفکیک مراسلات پستی از جمله این رویدادهای اثر بخش در پست استان است.

دکتر رحیمی پست را یکی از اثرگذارترین سازمان‌ها در ارتباطات اجتماعی از گذشته دور تا امروز دانست و افزود: در کشور ما نیز از زمان تشکیل دولت و قبل از آن حضور داشته و اکنون نیز نقش خود را بیش ازپیش حفظ کرده است.

وی همچنین به شیوع بیماری کرونا اشاره و تاکید کرد: در زمان همه گیری این بیماری استفاده از پست برای خریدهای آنلاین افزایش یافته و مردم رضایتمندی خوبی از پست داشته اند که نشان میدهد خدمات خوبی از این سازمان دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام