رشد و توسعه کشور در گرو حمایت ازفرهنگیان است
رشد و توسعه کشور در گرو حمایت ازفرهنگیان است

به گزارش پگاه خبر؛عنایت اله رحیمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با گرامی داشت هفته قوه قضائیه و با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از اقشار فرهنگی گفت: رشد و توسعه کشور در گرو حمایت از این اقشار است و به همین دلیل لازم است تا  حمایت مادی و معنوی از معلمان […]

به گزارش پگاه خبر؛عنایت اله رحیمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با گرامی داشت هفته قوه قضائیه و با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از اقشار فرهنگی گفت: رشد و توسعه کشور در گرو حمایت از این اقشار است و به همین دلیل لازم است تا  حمایت مادی و معنوی از معلمان انجام گیرد.

وی افزود: عدم دغدغه فرهنگیان زمینه انتقال مناسب علم و دانش را به دانش آموزان فراهم می‌کند و در این راستا باید در کاهش مشکلات اقتصادی آنان برنامه ریزی کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را از جمله روش ها برای تامین نیاز آموزشی عنوان کرد و گفت:
افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و توسعه فضای آموزشی آن از جمله برنامه های ما بوده و در این راستا زمین لازم  نیز تخصیص داده شده است.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از اجرای طرح اهدای گوشی و تبلت به دانش آموزان نیازمند افزود: اقدامی ارزشمند انجام گرفته که با حمایت های مردمی گسترش خواهد یافت.
وی در ادامه تامین مسکن فرهنگیان را از جمله موضوعات مهم عنوان کرد و اظهار داشت:
حمایت و تلاش همه جانبه وزارت خانه های متولی لازمه حل این مشکل است.
رحیمی با اشاره به توسعه مدارس امین افزود: توسعه این مدارس روش مناسبی برای آموزش های علمی و دینی است و البته باید در یک پیمایش علمی نتایج این فعالیت ها سنجش شود.
گفتنی است این جلسه با ارائه گزارش مدیر کل اموزش و پرورش استان و بررسی مصوبات قبلی پایان یافت.

انتهای پیام/