بسیج اساتید قشری اثرگذار،تعیین کننده و پیش برنده در جامعه است
بسیج اساتید قشری اثرگذار،تعیین کننده و پیش برنده در جامعه است

سردار بوعلی گفت: بسیج اساتید باید بعنوان یک جریان تعیین کننده و جهت دهنده به همه اقشار جامعه بخصوص جوانان نقش آفرینی کند.

به گزارش پگاه خبر؛سردار یداله بوعلی در دیدار با جمعی از اساتید بسیجی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران، گفت: این شهید والامقام دارای یک شخصیت فعال، چند بعدی و تاثیرگذار در جغرافیای جهان اسلام است و امروز بعنوان افتخاری برای همه مسلمانان و الگویی شاخص برای همه دانشگاهیان شناخته شده است.
وی با بیان اینکه بسیج اساتید قشری اثرگذار، تعیین کنند و پیش برنده در جامعه است، گفت: بسیج اساتید باید بعنوان یک جریان تعیین کننده و جهت دهنده به همه اقشار جامعه بخصوص جوانان نقش آفرینی کند.
فرمانده سپاه فجر افزود: یکی از فلسفه های وجودی اقشار بسیج شناسایی ظرفیت های موجود در قشر تخصصی و پیوند این ظرفیت ها با توانمندی های مردمی برای حل مشکلات است.
وی با بیان اینکه اساتید بسیجی مروج فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه علمی کشور هستند، خاطرنشان کرد: اساتید بسیجی نقش اصلی را در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه و جوانان بخصوص در حوزه علم و فناوری بر عهده دارند.
سردار بوعلی با اشاره به تولید موفق واکسن کرونا توسط متخصصین ایرانی، گفت: امروز نام جمهوری اسلامی ایران در کنار کشورهای تولید کننده واکسن این بیماری قرار گرفته و به جامعه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کشور و همه دست اندرکاران ساخت واکسن ایرانی کرونا تبریک می گوییم.
وی با بیان اینکه نااَمن کردن سرزمین ایران اسلامی یکی از اهداف اصلی دشمنان است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از راه های مختلف بدنبال ایجاد توطئه در درون نظام اسلامی هستند و امروز همه جبهه کفر برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمده است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای مسلح با اقتدار از مرزهای کشور حفاظت و حراست می کنند، گفت: هرگونه تهدید و تجاوز دشمن با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه خواهد شد و توانایی پاسخ به دشمنان فراتر از مرزهای جغرافیایی وجود دارد.
سردار بوعلی با بیان اینکه امروز در زمینه دستیابی به تکنولوژی دفاعی در وضعیت بسیار خوبی بسر می بریم، گفت: اقتدار دفاعی یکی از مولفه های قدرت کشورهاست که ما با اتکاء به خدا و اعتماد به نخبگان کشور به آن دست پیدا کرده ایم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی