تخفیف ۳۰ درصدی بیمه تکمیلی برای اصحاب رسانه فارس
تخفیف ۳۰ درصدی بیمه تکمیلی برای اصحاب رسانه فارس

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از ارائه خدمات بیمه تکمیلی برای اصحاب رسانه این استان با ارائه تخفیف ۳۰ درصدی خبر داد. مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، در جمع خبرنگاران از اجرای طرح حمایتی بیمه تکمیلی اصحاب رسانه در این استان خبر داد و گفت: اصحاب رسانه فارس از امروز تا ۱۳ آذرماه […]

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از ارائه خدمات بیمه تکمیلی برای اصحاب رسانه این استان با ارائه تخفیف ۳۰ درصدی خبر داد.

مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، در جمع خبرنگاران از اجرای طرح حمایتی بیمه تکمیلی اصحاب رسانه در این استان خبر داد و گفت: اصحاب رسانه فارس از امروز تا ۱۳ آذرماه سال جاری فرصت دارند از این بیمه تکمیلی استفاده کنند و از تخفیف ۳۰ درصدی آن بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه همواره مسئله معیشت خبرنگاران مورد توجه سازمان بسیج رسانه استان بوده است، افزود:‌ در این راستا تلاش شده تا تسهیلات مختلفی را به خانواده‌های اصحاب رسانه ارائه دهیم که این طرح نیز یکی از این تسهیلات است.
اژدری با یادآوری اینکه پس از تحریم‌ها قیمت داروها و خدمات درمانی افزایش یافته است، گفت:‌ به همین رایزنی‌های مختلفی با دستگاه‌های مرتبط انجام دادیم تا بتوانیم خدمات رفاهی در حوزه بیمه را برای اصحاب رسانه ارائه دهیم و بعد از گذشت ۶ ماه به این نتیجه رسیدیم که از طریق یکی از بیمه‌ها این خدمات را به خبرنگاران ارائه دهیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس این نکته را یادآور شد که سعی شده تا در بیمه تکمیلی که برای خبرنگاران در نظر گرفته شده تمامی خدمات بیمه‌ای برای افراد مدنظر باشد.
وی با ارائه مثال از این طرح گفت: در طرح محدود اقتصادی ٣٠ درصد تخفیف در نظرگرفته شده که این طرح برای هر بچه صفر تا ١۵ سال سالانه ٢٠٩ هزار تومان و برای هر فرد ١۵ سال به بالا ۴١٨ هزار تومان است.