رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حرکت هدفمند درراستای گام دوم انقلاب اسلامی
رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حرکت هدفمند درراستای گام دوم انقلاب اسلامی

رئیس بسیج سازندگی فارس گفت: مواجهه جهادگران با دولت سیزدهم، کنشگری فعال با رویکرد یاری‌گری و مطالبه‌گری به صورت عالمانه، عادلانه و طبیبانه خواهد بود.

به گزارش پگاه خبر؛اسماعیل قزل سفلی امروز در شورای سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به این که ۲۸ خرداد ماه به حق روز ملت بزرگ ایران اسلامی بود، گفت: مشکلات اقتصادی-معیشتی و شرایط کرونایی کشور از یک سو و تلاش تحریم کنندگان داخلی و اربابان خارجی شان از سوی دیگر، نتوانست مانع حضور حماسی و معنی دار مردم هوشیار و بابصیرت در سراسر میهن عزیزمان گردد.

وی ادامه داد: مردم بیدار ایران اسلامی در یوم الله ۲۸ خرداد ماه یک بار دیگر دین خود را نسبت به نظام با حضور به موقع، پرشور و باشکوه ادا کرده و حجت را بر مسئولین تمام کردند.

قزل سفلی با بیان این که بچه های جهادی استان فارس ضمن آرزوی موفقیت برای دولت آینده انتظاراتی از ریاست دولت آینده دارند، اظهار کرد: ریاست محترم جمهور سیزدهم باید به معنای واقعی کلمه دولتی جوان، مومن، انقلابی و برخواسته از روحیه و عمل جهادی ذیل منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی برای حل مشکلات مردم تشکیل دهد.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس به رویکرد های جهادگران با دولت آینده اشاره و اضافه کرد: بدون شک مواجهه جهادگران با دولت آینده، کنشگری فعال با رویکرد یاری گری و مطالبه گری به صورت عالمانه، عادلانه و طبیبانه برای حل مسائل و مشکلات مردم خواهد بود و در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حرکت هدفمند و پرصلابت در چهارچوب گام دوم انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از فعالیت های شبانه روزی جهادگران گفت: از همه همسنگران جهادگر خودمان در سراسر استان فارس در جهت عمل به اجرای بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات با اجرای طرح «جهاد در میدان» و «جهاد تواصی» صمیمانه سپاسگزاری می کنم و مردم عزیز ایران اسلامی بدانند همیشه در صحنه و در کنار  آنها بودیم، هستیم و خواهیم بود.

انتهای پیام/