۳۰ هزار و ۳۲۴کارگاه اصناف آسیب دیده ازکروناتسهیلات حمایتی دریافت نمودند
۳۰ هزار و ۳۲۴کارگاه اصناف آسیب دیده ازکروناتسهیلات حمایتی دریافت نمودند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۳۰ هزار و ۳۲۴ کارگاه اصناف آسیب دیده از کرونا در سطح این استان تسهیلات حمایتی به میزان ۵۰۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش پگاه خبر؛سهراب مختاری گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۳۰ هزار و ۳۲۴ کارگاه با اشتغال ۵۰ هزار و ۳۱۵ نفر بیش از ۵۰۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این استان در شاخص میزان پرداخت تسهیلات کرونا در جایگاه چهارم کشور و  در شاخص تعداد ثبت نامی جایگاه دوم کشور را دارا است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس در ادامه بیان کرد: براساس ابلاغ جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات حمایتی به مشاغل و بنگاههای آسیب دیده از کرونا این استان در سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

مختاری با بیان اینکه مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و متقاضی اخذ این تسهیلات تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید شده گفت: بانکها و موسسات اعتباری فارس نسبت به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبلی تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ موظف‌ شده‌اند.

وی ادامه داد: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا در بخش های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی نیز تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ مطابق همان دستور العمل و شرایط ابلاغی قبلی تمدید شده است.

انتهای پیام/