تخصیص تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در ارسنجان
تخصیص تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در ارسنجان

به گزارش پگاه خبر؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: در سال جاری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به این شهرستان اختصاص یافته است . سید ناصر حسینی خرمی افزود: تامین اعتبار تسهیلات مذکور از منابع داخلی بانک کشاورزی با سود ۱۵ درصد و بازپرداخت پنج تا هفت ساله می باشد که برای […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: در سال جاری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به این شهرستان اختصاص یافته است .

سید ناصر حسینی خرمی افزود: تامین اعتبار تسهیلات مذکور از منابع داخلی بانک کشاورزی با سود ۱۵ درصد و بازپرداخت پنج تا هفت ساله می باشد که برای خرید انواع ماشین آلات کشاورزی زراعی و باغی، تجهیز واحد های گلخانه ای، دام، طیور و شیلات به متقاضیان واجد شرایط تخصیص می یابد. به گفته وی؛ هدف از اعطای این تسهیلات ارتقاء مکانیزاسیون کشاورزی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است. این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود در سال جاری بالغ بر ۶۰ دستگاه انواع ماشین های کشاورزی به ناوگان شهرستان ارسنجان اضافه می شود. وی افزود: سال گذشته با استفاده از خط اعتباری، تعداد ۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات کشاورزی به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان جذب شده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی