مدیران تاآخرین روزمسئولیت مانندروزاول تلاش وخدشه ای درانگیزه آنهاایجادنشود
مدیران تاآخرین روزمسئولیت مانندروزاول تلاش وخدشه ای درانگیزه آنهاایجادنشود

استاندارفارس گفت:همه مدیران دولت باید تا آخرین روز مسئولیت مانند روز اول تلاش کنند و هرگز خدشه ای در انگیزه و تلاش آن ها ایجاد نشود.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان، اظهارداشت: تقویت بخش خصوصی موجب کاهش فساد و رشد تولید و رونق اقتصادی می شود.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که انتخابات به عنوان بزرگ ترین رویداد اجتماعی سیاسی به شکل آرام، امن و سالم برگزار شد، افزود: به همه منتخبین تبریک می گوییم و امیدواریم که همه دلسوزان کشور دست در دست یکدیگر برای تحقق اهداف دولت که کمک به تولید، ثروت آفرینی، اجرای عدالت و توجه به همه مردم است تلاش کنند.
وی با بیان این که آماده انتقال تجربیات خود به دولت بعد هستیم، ادامه داد: همه مدیران دولت باید تا آخرین روز مسئولیت مانند روز اول تلاش کنند و هرگز خدشه ای در انگیزه و تلاش آن ها ایجاد نشود.
استاندارفارس با اشاره به این که تفاوتی میان دولت ها وجود ندارد و همه آن ها دولت جمهوری اسلامی هستند، اظهارداشت: همه ما مانند فرزندان ملت باید برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کنیم.
دکتر رحیمی با تاکید بر این که حمایت از توسعه صنعتی فارس به ویژه صنایع خرد در شهرک های صنعتی مورد توجه مدیریت ارشد بوده است، گفت: تعداد شهرک های صنعتی فارس قابل قبول است و باید با اولویت بندی نسبت به تجهیز زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان اقدام کنیم.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس تصریح کرد: به دلیل کشش جمعیتی، رسیدگی به شهرک صنعتی شیراز در اولویت قرار دارد و در همین راستا آب رسانی به شهرک صنعتی بزرگ شیراز در دست اقدام است.

انتهای پیام/