تعامل مرکز خدمات و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس
تعامل مرکز خدمات و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس

به گزارش پگاه خبر؛مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان فارس، مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین مرکز خدمات استان در خصوص بررسی راه‌های تعامل این دو نهاد دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار که در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، آقای حاجی‌زاده ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسه و برشمردن ظرفیت‌ها […]

به گزارش پگاه خبر؛مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان فارس، مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین مرکز خدمات استان در خصوص بررسی راه‌های تعامل این دو نهاد دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، آقای حاجی‌زاده ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسه و برشمردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اداره کل متبوع خود، از همکاری و تعامل با مرکز خدمات استقبال کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: کارگاه‌های آموزشی ازدواج، مراکز مشاوره رایگان و نیم‌بها، مساعدت به سازمان‌های مردم نهاد و … از ظرفیت‌های سازمان ورزش و جوانان می‌باشد که به طلاب و خانواده‌های ایشان نیز ارائه خواهد شد.
حجت الاسلام زارع معاون هماهنگی و اجرائی مرکز خدمات استان نیز با تبریک ولادت باسعادت ثامن‌الحجج علیه‌السلام، تقارن این دیدار با ولادت امام رضا علیه‌السلام را به فال نیک گرفت و تعامل این دو نهاد را در مسیر اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار سازنده دانست.
در پایان، آقای رایگان معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات استان نیز ضمن تبریک ایام دهه کرامت، شرح مختصری از فعالیت‌های این معاونت ارائه کرد.
در پایان مقرر شد، توافق های دو مجموعه برای اجرائی شدن در یک تفاهم‌نامه به امضای مدیران دو نهاد برسد.

انتهای پیام/سمیه یگانه