دسترسی۱۲روستابه اینترنت پرسرعت همراه با پوشش جمعیتی ۴۹۰۰ نفر
دسترسی۱۲روستابه اینترنت پرسرعت همراه با پوشش جمعیتی ۴۹۰۰ نفر

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اتصال ۱۲ روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه با پوشش جمعیتی ۴۹۰۰ نفر در قالب ۱۴۶۴ خانوار خبر داد. مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اعلام این خبر گفت: در یک […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اتصال ۱۲ روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه با پوشش جمعیتی ۴۹۰۰ نفر در قالب ۱۴۶۴ خانوار خبر داد.

مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اعلام این خبر گفت: در یک هفته گذشته، ۱۴۶۴ خانوار روستایی در شهرستانهای آباده، ممسنی و شیراز با جمعیت ۴۹۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار اپراتور اول متصل شده اند.

وی روستاهای برخوردار شده از اینترنت پرسرعت را روستاهای فیروزی، چنار و نجف آباد سفلی از توابع شهرستان آباده، روستاهای پیرحسینی، توکل آباد مرکزی و باباصالح از توابع شهرستان ممسنی، روستاهای رمغان، سبوک، شکفت، چشمه بردی و سعادت آباد از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز و روستای قلعه چوبی از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز، جمعاً با جمعیت ۴۹۰۰ نفر در قالب ۱۴۶۴ خانوار روستایی ذکر کرد.

سهرابی با بیان اینکه اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات، از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO)، تامین اعتبار شده است، هدف از اجرای این طرح ها را کاهش هزینه ها و محرومیت زدایی و ایجاد بستر لازم برای رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در این مناطق عنوان کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان از حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری وزارت، فرمانداران، بخشداران، دستگاههای همکار و همچنین تلاش و زحمات همکاران مخابرات استان و شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) برای افتتاح این پروژه ها تشکر کرد.

انتهای پیام/

اتصال بیش از ۱۴۰۰ خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات