کشف ۳۹دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق درشیراز
کشف ۳۹دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق درشیراز

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده انتظامی “شیراز” از کشف ۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “فرج شجاعی”، اظهار داشت: ماموران یگان امداد “شیراز” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند چند نفر در منزل خود اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاهای استخراج ارز می‌کنند […]

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده انتظامی “شیراز” از کشف ۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی”، اظهار داشت: ماموران یگان امداد “شیراز” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند چند نفر در منزل خود اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاهای استخراج ارز می‌کنند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به ۴ منزل از قبل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها موفق شدند، ۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و متعلقات مربوطه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی “شیراز” با اشاره به اینکه در این خصوص ۴ نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ماینرهای کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/