خانواده اصناف تشکلی بزرگ و پشتوانه ای گرم برای ملت ایران هستند
خانواده اصناف تشکلی بزرگ و پشتوانه ای گرم برای ملت ایران هستند

به گزارش پگاه خبر؛«سید محمود هاشمی» امروز (دوشنبه ۳۱ خرداد) با تبریک روز ملی «اصناف» گفت: اصناف، بزرگ ترین تشکل مدنی کشور است و جشن بزرگ روز «ملی اصناف» در صورت فراهم بودن شرایط بیماری کرونا در دهه اول شهریور امسال ماه سال جاری برگزار خواهد شد. رئیس اتاق اصناف مرکز فارس افزود: اصناف کشور […]

به گزارش پگاه خبر؛«سید محمود هاشمی» امروز (دوشنبه ۳۱ خرداد) با تبریک روز ملی «اصناف» گفت: اصناف، بزرگ ترین تشکل مدنی کشور است و جشن بزرگ روز «ملی اصناف» در صورت فراهم بودن شرایط بیماری کرونا در دهه اول شهریور امسال ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس افزود: اصناف کشور در سال گذشته سختی های فراوانی تحمل کردند که ناشی از تحریم های ظالمانه و بحران کرونا بود.

وی اضافه کرد: اما با تمام این مشکلات، خانواده اصناف یک بار دیگر با تلاش و مقاومت خود نشان دادند که تشکلی بزرگ و اثرگذار و در سختی ها و مشکلات پشتوانه ای گرم برای ملت ایران هستند.

هاشمی تاکید کرد: همین تاب آوری و مقاومت در مقابل مشکلات اقتصادی سبب شده است تا اصناف در ایجاد ثبات و آرامش در کشور یاری رسان باشند و در بحران کرونا بارها با حفظ سلامت مردم برای تعطیلی کسب و کار خود و مشارکت در اجرای محدودیت های کرونایی پیشرو بودند.

وی ادامه داد: همکاران ما به عنوان جامعه بزرگ اصناف با ساماندهی توانمند، تعامل، همراهی و همکاری ارزشمند و بودن چشم داشت خود با دست ‌اندرکاران نظام سلامت کشور، کمک شایانی به کنترل این بحران و برقراری نظم اقتصادی کرده اند و با تحمل مشکلات و استفاده از اندوخته خود با تمام توان، نیروهای انسانی شاغل در واحدهای صنفی خود را بدون در نظر داشتن تعطیلی های مکرر و عدم حمایت های دولتی حفظ کردند و اجازه کاهش نرخ اشتغال را ندادند.

انتهای پیام/