تلاش خبرنگاران و فعالان رسانه و فضای مجازی استان درانتخابات اخیربی نظیربود
تلاش خبرنگاران و فعالان رسانه و فضای مجازی استان درانتخابات اخیربی نظیربود

به گزارش پگاه خبر؛عباس باباخانی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس با صدور اطلاعیه ای از تلاش خبرنگاران ،مدیران رسانه،فعالان فضای مجازی در پوشش خبری و انعکاس اخبار تقدیر کرد .  در این اطلاعیه آمده است : بسمه تعالی یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه ایجاد  شور و نشاط و آگاهی بخشی به جامعه […]

به گزارش پگاه خبر؛عباس باباخانی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس با صدور اطلاعیه ای از تلاش خبرنگاران ،مدیران رسانه،فعالان فضای مجازی در پوشش خبری و انعکاس اخبار تقدیر کرد .

 در این اطلاعیه آمده است :

بسمه تعالی

یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه ایجاد  شور و نشاط و آگاهی بخشی به جامعه برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است؛ چرا که اطلاع‌ رسانی، شفاف سازی و آگاه سازی مردم در خصوص این رویداد مهم سیاسی، بسیار تاثیرگذار ، اثربخش و حائز اهمیت است.

تلاش  ارزنده فعالان رسانه ای استان فارس  در انعکاس  مناسب حماسه بزرگ انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ وبه تصویرکشیدن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، شور و اشتیاق جوانان و رأی اولی‌ها در شعب اخذ رأی  در روز ۲۸ خرداد   و همکاری و تعامل خوب با  کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان را ارج گذاشته و از همکاری و تلاش صادقانه همه عزیزان تقدیر می نمایم .

مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس تاکید کرد :  ارتباط و تعامل  سازنده رسانه ها در جهت خدمت به مردم در استان فارس در مقایسه با سایر استانها مثال زدنی است .

عباس باباخانی در این اطلاعیه با اشاره به برگزاری انتخاباتی آرام ،بانشاط ،منضبط در سطح استان فارس از  همه دست اندرکاران انتخابات ،هیات های اجرایی و نظارت ،مجریان شعب اخذ رای تشکر کرد .

توفیقات همه خدمتگزاران بویژه  فعالان و مدیران رسانه  را درسایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب از خداوند منان خواستاریم .

رییس ستاد اطلاع رسانی انتخابات و
مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس

انتهای پیام/