پیروزی ملی مردم فارس درعرصه مشارکت انتخابات۱۴۰۰
پیروزی ملی مردم فارس درعرصه مشارکت انتخابات۱۴۰۰

به گزارش پگاه خبر؛مردم متدین و شهیدپرور استان فارس با مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ پر افتخار همچون گذشته حماسه‌ای دیگری خلق کردند. انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تمام شد و مردم بصیر و ولایی استان فارس بار دیگر پیروز عرصه مشارکت سیاسی و تعیین سرنوشت خود شدند. مردم خطه شعر و ادب با حضور حماسی […]

به گزارش پگاه خبر؛مردم متدین و شهیدپرور استان فارس با مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ پر افتخار همچون گذشته حماسه‌ای دیگری خلق کردند.

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تمام شد و مردم بصیر و ولایی استان فارس بار دیگر پیروز عرصه مشارکت سیاسی و تعیین سرنوشت خود شدند.

مردم خطه شعر و ادب با حضور حماسی و پرشور خود همپا با سایر نقاط ایران به همه نشان دادند تعیین سرنوشت و تغییر آن چیزی نیست که فرصت دخالت بیگانان شود. همانطور که از تمام گزارش‌های انتخاباتی در روز گذشته پیدا بود از همان شروع رسمی رای‌گیری مردم به پای صندوق‌های رای رفتند و جای جای این استان خبر‌ها از مشارکت حداکثری و صحنه‌های بی نظیری حکایت می‌‍کرد.

حضور رای اولی‌های دختر و پسر، پیرمردان و پیرزنانی که با عصا در صف ایستاده بودند، حضور اهل سنت و تشییع و عشایران و قومیت‌های محلی از همان سکانس‌هایی بودند که نمایش اراده مردم فارس را به خوبی بر صحنه سرنوشت این سرزمین به نمایش گذاشتند. همچنین یکی از جلو‌های بسیاری زیبای انتخابات در استان فارس حضور معلولان در انتخابات بود.

اگرچه شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های ایجاد کرده، اما این محدودیت‌ها مانع از حضور پر نشاط و گسترده مردم در این انتخابات نشده بود.

انتهای پیام/