بازرسان و سربازرسان،نمایندگان فرمانداران فارس بارعایت قانون و بی طرفی در روزانتخابات عمل کنند
بازرسان و سربازرسان،نمایندگان فرمانداران فارس بارعایت قانون و بی طرفی در روزانتخابات عمل کنند

به گزارش پگاه خبر؛«سید احمد احمدی زاده»، امروز (پنج شنبه ۲۷ خرداد) در جمع نمایندگان فرماندار شیراز و بازرسان شعب اخذ رای گفت: بیش از سه میلیون و ۵۸۰ هزار نفر در فارس و یک میلیون و ۱۱۰ هزار نفر در شیراز واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۲۷ هزار نفر رای اولی به […]

به گزارش پگاه خبر؛«سید احمد احمدی زاده»، امروز (پنج شنبه ۲۷ خرداد) در جمع نمایندگان فرماندار شیراز و بازرسان شعب اخذ رای گفت: بیش از سه میلیون و ۵۸۰ هزار نفر در فارس و یک میلیون و ۱۱۰ هزار نفر در شیراز واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۲۷ هزار نفر رای اولی به شمار می روند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس افزود: طبق قانون، انتخابات روز ۲۸ خرداد در مدت هفت ساعت برگزار خواهد شد و تمدید آن نطبق قانون و شرایط خواهد بود و امکان تمدید آن تا ساعت ۲ بامداد و بر اساس مصوبه ستاد ملی امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات با عنوان «جمهوریت و اسلامیت» از افتخارات و مباهات نظام است و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود اوج مشارکت سیاسی است.

احمدی زاده با ابراز رضایت از برگزاری روند انتخابات طبق تقویم زمان بندی عنوان کرد: با وجود بحران کرونا و تحریم ‌ها در طول یک سال گذشته برای اجرای به موقع انتخابات اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: به عنوان مجری قانون انتخابات، تمام هم و غم خود را برای برگزاری انتخابات سالم بگذاریم و مردم، دولت و حاکمیت به بازرسان و سربازرسان، نمایندگان فرمانداران و ستاد انتخابات فارس اعتماد کرده‌اند و باید به این اعتماد پاسخگو باشیم.

احمدی زاده تصریح کرد: بازرسان و سربازرسان شعب اخذ رای و نمایندگان فرمانداران در استان فارس با اعتماد به نفس و اشرافیت به قانون، حضور به موقع و شروع به کار هر شعبه باید با رعایت قانون و بی طرفی در روز انتخابات عمل کنند.

انتهای پیام/