عبورازبحران آب اولویت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی باشد
عبورازبحران آب اولویت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی باشد

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت‌الله رحیمی با بیان اینکه ٨۵ درصد اعتبارات فارس متمرکز ملی است و ١۵ درصد آن در اختیار استان قرار داده می‌شود، افزود: اختیاراتی که ما در این زمینه داریم بیش از ٣ تا ۵ درصد نیست و اعتبارات باید براساس دستورالعمل بودجه، هزینه شود. دکتر رحیمی با بیان اینکه ساختار […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت‌الله رحیمی با بیان اینکه ٨۵ درصد اعتبارات فارس متمرکز ملی است و ١۵ درصد آن در اختیار استان قرار داده می‌شود، افزود: اختیاراتی که ما در این زمینه داریم بیش از ٣ تا ۵ درصد نیست و اعتبارات باید براساس دستورالعمل بودجه، هزینه شود.
دکتر رحیمی با بیان اینکه ساختار متصلب بودجه اجازه نمیدهد بر اساس نیازها و اولویت های استان تصمیم بگیریم، بر لزوم ایجاد تغییرات در ساختار بودجه ریزی تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی واحدهای شهرستانی خود را توجیه کنند که بر مبنای واقعیت ها  در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها فعال باشند.
استاندار فارس همچنین با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم پروژه‌های نیمه تمام را به نتیجه برسانیم، گفت: تکمیل این پروژه‌ها از هدر رفتن سرمایه‌های به کار گرفته شده جلوگیری می‌کند از این رو نباید به دنبال تعریف پروژه جدید باشیم.
دکتر رحیمی به موضوع بحران آب در شرایط فعلی نیز اشاره و بیان کرد: ١۴ شهر و بیش از۵٠٠ روستای فارس در وضعیت بحرانی قرار دارند .
وی تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه  باید  توجه بیشتری به تامین اعتبار برای عبور از این چالش در روزهای پیش رو داشته باشد.

انتهای پیام/