احیاء و توسعه انجیرستان‌ها،بامساعدت وزارت جهاد کشاورزی اجرایی می‌شود
احیاء و توسعه انجیرستان‌ها،بامساعدت وزارت جهاد کشاورزی اجرایی می‌شود

به گزارش پگاه خبر؛احمد طمراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در سفر به شهرستان استهبان همراه با برومندی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، عنوان کرد: جای صندوق تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری انجیر خالی است و این مقوله باید به جد دنبال شود. او با اشاره به ضرورت راه‌اندازی پروژه نگهداری، احیاء و توسعه انجیرستان‌ها، […]

به گزارش پگاه خبر؛احمد طمراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در سفر به شهرستان استهبان همراه با برومندی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، عنوان کرد: جای صندوق تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری انجیر خالی است و این مقوله باید به جد دنبال شود.

او با اشاره به ضرورت راه‌اندازی پروژه نگهداری، احیاء و توسعه انجیرستان‌ها، افزود: این موضوع با همکاری فرمانداری و مساعدت وزارت جهاد کشاورزی اجرایی می‌شود علاوه بر این صندوق بیمه کشاورزی ایران نیز از این قبیل پروژه‌ها استقبال می‌کند.

طمراسی با تاکید بر ضرورت نگاه شناسنامه‌ای به انجیر، اضافه کرد: یک طرح ملی، ردیف اعتباری ملی و رفتار ملی باید برای این موضوع باید داشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه در بخش باغبانی و سایر بخش‌ها پدیده‌ای به نام خشکسالی در قالب حادثه غیرمترقبه مفهوم ندارد و برای ما‌تر سالی غیرمترقبه است، گفت: به منظور مدیریت خشکسالی باید اقدامات بنیادین انجام شود.

انتهای پیام/