خانواده نهاد‌های حمایتی از تسهیلات رایگان اشتراک گاز برخوردار خواهند شد
خانواده نهاد‌های حمایتی از تسهیلات رایگان اشتراک گاز برخوردار خواهند شد

به گزارش پگاه خبر؛غلامعباس حسینی افزود: از این تعداد هزار و ۸۰ مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و چهار هزار و ۹۴۶ مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است. همچنین ۵۳۶ اشتراک رایگان در اختیار مساجد، حسینیه ها، حوزه‌های علمیه، اماکن اقلیت های دینی، خانواده معظم شهداء، جانبازان و […]

به گزارش پگاه خبر؛غلامعباس حسینی افزود: از این تعداد هزار و ۸۰ مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و چهار هزار و ۹۴۶ مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.

همچنین ۵۳۶ اشتراک رایگان در اختیار مساجد، حسینیه ها، حوزه‌های علمیه، اماکن اقلیت های دینی، خانواده معظم شهداء، جانبازان و رزمندگان قرار گرفت.

حسینی هزینه‌ اجرای طرح واگذاری رایگان اشتراک گاز به خانواده‌های مشمول طرح در استان را بیش از ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این طرح با هدف محرومیت زدایی و حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی فارس اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به این که در راستای  تداوم این حمایت ها در سال جاری نیز تعدادی مددجو از تسهیلات رایگان اشتراک گاز برخوردار خواهند شد، افزود: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشدند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.

بر اساس قانون، جانبازان بالای ۲۵ درصد تا ظرف ۱۰ متر مکعب، اماکن مذهبی بدون محدودیت ظرفیت و افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و… با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند برای یکبار از اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

انتهای پیام/