توسعه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) با جدیت پیگیری می‌شود
توسعه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش پگاه خبر؛نشست بررسی اجرای طرح توسعه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد. علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه این نشست با اشاره به تجربه موفق سازمان مجری در […]

به گزارش پگاه خبر؛نشست بررسی اجرای طرح توسعه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه این نشست با اشاره به تجربه موفق سازمان مجری در طرح توسعه حرم حضرت معصومه(س) گفت: اجرای طرح توسعه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) نیز از پروژه‌های ویژه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

 سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به دیگر پروژه این سازمان در استان فارس اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در روزهای گذشته بیمارستان ۲۴۳ تخت خوابی جهرم نیز تحویل موقت داده شده است که امیدواریم به زودی توسط وزارت بهداشت افتتاح شود.

انتهای پیام/