نیروهای انقلابی به دلیل فشارهای معیشتی و اقتصادی ایجاد شده، سر درگم هستند
نیروهای انقلابی به دلیل فشارهای معیشتی و اقتصادی ایجاد شده، سر درگم هستند

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فعلی با مردم در بحث معیشت، اقتصاد و اشتغال صادقانه صحبت نکرد و در این حوزه‌ها عملکرد خوبی نداشت. علیرضا پاک‌فطرت،با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: متاسفانه گروه‌های سیاسی برخلاف انتخابات‌ قبلی در این دوره از انتخابات […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فعلی با مردم در بحث معیشت، اقتصاد و اشتغال صادقانه صحبت نکرد و در این حوزه‌ها عملکرد خوبی نداشت.

علیرضا پاک‌فطرت،با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: متاسفانه گروه‌های سیاسی برخلاف انتخابات‌ قبلی در این دوره از انتخابات کم رنگ‌تر ورود کرده‌اند و نمی‌دانم دلیل این بی انگیزگی چیست.

وی در پاسخ به ارزیابی رقابت‌های انتخاباتی با توجه به فعالیت گروه‌ها و احزاب سیاسی، عنوان کرد: به اعتقاد بنده رقابت‌ها تاکنون ضعیف بوده است، مگر اینکه در روزهای پایانی شاهد جلوه‌گری بیشتری از رقابت‌های انتخاباتی باشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، نبود برنامه مدون برای آینده کشور، مسائل اقتصادی، رونق اقتصادی، اشتغال و تولید را از چالش‌های پیش روی انتخابات ۱۴۰۰ دانست و گفت: در مناظره نخست این دوره از انتخابات هیچ یک از کاندیداها برنامه عملیاتی برای تحقق بخشیدن به منویات رهبری مبنی بر تولید، اشتغال و پشتیبانی از تولید ارائه نکردند.

پاک‌فطرت اظهار کرد: تصور می‌کنم فرصت کم اعمال شده برای پاسخ به سوالات موجب عدم ارائه این مؤلفه‌ها شد.

وی همچنین به عوامل موثر بر نحوه برگزاری انتخابات همانند مذاکره، مسائل معیشتی، کرونا و غیره اشاره و بیان کرد: متاسفانه دولت فعلی با مردم در بحث معیشت، اقتصاد و اشتغال صادقانه صحبت نکرد و در این حوزه‌ها عملکرد خوبی نداشت و مردم هم دلگیر هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی که معتقد است بازار سرمایه هم به سهم خود آخرین ضربه‌ای بود که به اعتماد مردم لطمه وارد شد، گفت: یکی از دلایل اینکه تنور انتخابات هنوز گرم نشده این مسائل است و دولت باید پاسخ دهد که چرا مردم را دعوت به بازار سرمایه کرد و سرمایه اندک را جمع کرد و آنها را به نفع خود بایکوت کرد؟ به تصور بنده این خود یک نوع اختلاس و دزدی دولتی است.

پاکفطرت با تصریح بر این موضوع که دو قطبی شدن انتخابات در این دوره معنا پیدا نخواهد نکرد و حتی یک قطبی آن هم کامل نیست، گفت: نیروهای انقلاب هم به دلیل فشارهای معیشتی و اقتصادی ایجاد شده، سر درگم هستند.

انتهای پیام/