زمینه مشارکت موثر مردم در انتخابات درشیرازحائز اهمیت فراوان است
زمینه مشارکت موثر مردم در انتخابات درشیرازحائز اهمیت فراوان است

به گزارش پگاه خبر؛«سید احمد احمدی زاده»، امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد) در جمع مدیران و روسای دستگاه ها و نهادهای اجرایی شهرستان شیراز گفت: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت، ارکان اساسی انتخابات هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند و مسئولان در مقابل تامین امنیت و سلامت انتخابات وظیفه دارند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی […]

به گزارش پگاه خبر؛«سید احمد احمدی زاده»، امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد) در جمع مدیران و روسای دستگاه ها و نهادهای اجرایی شهرستان شیراز گفت: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت، ارکان اساسی انتخابات هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند و مسئولان در مقابل تامین امنیت و سلامت انتخابات وظیفه دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: مشارکت و رقابت در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی به تمامی نهادها و دستگاه های کشوری و لشکری مربوط می شود.

وی اضافه کرد: حوزه انتخابیه شهرستان شیراز به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد برای انتخابات استان فارس اهمیت فراوانی دارد.

احمدی زاده تاکید کرد: بیش از ۲۱ درصد شعب اخذ رای استان فارس در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز قرار دارد و ۳۷ درصد واجدین شرایط رای دادن استان  و بیش از ۳۳ درصد رای اولی های فارس در شهرستان شیراز هستند و فراهم شدن زمینه مشارکت موثر مردم در انتخابات در این شهرستان حائز اهمیت فراوان است.

وی با اشاره به تامین امنیت و سلامت انتخابات در استان بیان کرد: برنامه ریزی و آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات امن و سالم در شهرستان شیراز و سایر نقاط فارس فراهم شده است و در این زمینه حفظ اتحاد و انسجام ملی در اولویت است.

انتهای پیام/