صرفه جویی شرکت گاز استان وبازسازی۳۴ ایستگاه میترینگ وتقلیل فشار
صرفه جویی شرکت گاز استان وبازسازی۳۴ ایستگاه میترینگ وتقلیل فشار

در پی انجام موفق ساخت و مونتاژ ۵ ایستگاه تقلیل فشار با به‌کارگیری اجناس راکد و مازاد انبار در شرکت گاز استان فارس، ساخت ۲۶۰ ایستگاه اندازه گیری و تقلیل فشار گاز جهت گازرسانی به شهر خاش استان سیستان و بلوچستان به همت متخصصان این شرکت آغاز شد.

به گزارش پگاه خبر؛مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: در فاز یک این طرح، ساخت ۲۱۵ ایستگاه اندازه گیری گاز به همراه بازسازی و تعمیر ۳۴ ایستگاه میترینگ و تقلیل فشار در حال انجام است و ساخت ۴۵ ایستگاه اندازه گیری و تقلیل فشار نیز در فاز دوم انجام می شود.

غلامعباس حسینی اظهار داشت: اجرای این طرح در مجموع صرفه‌جویی اقتصادی معادل هزار و ۶۴۰ میلیارد ریالی را برای شرکت گاز فارس به همراه دارد.

وی افزود: ساخت ایستگاه‌های اندازه گیری گاز علاوه بر استفاده از موجودی انبارها، جلوگیری از تخریب کالا و انباشت بیش از حد کالا، باعث کاهش هزینه ها، پاسخگویی به موقع به نیاز واحدهای تولیدی وصنایع استان و صرفه جویی قابل توجه برای شرکت گاز استان می شود.

او گفت: ساخت چهار دستگاه ایستگاه ۲۰۰۰۰ TBS و یک دستگاه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۸۰۰۰۰ متر مکعب بر ساعت از موجودی انبار با هدف کاهش هزینه پروژه گازرسانی به شهر خاش از توابع سیستان و بلوچستان نیز منجر به صرفه جویی ۱۲۷ میلیارد ریالی شد.

انتهای پیام/