تفکرات آیت الله رئیسی با سردارشهید سلیمانی همخوانی دارد
تفکرات آیت الله رئیسی با سردارشهید سلیمانی همخوانی دارد

به گزارش پگاه خبر؛ستاد مرکزی “ایران قوی” در ادامه فعالیت های مردمی اقشار مختلف جامعه به منظور حمایت از آیت اله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس آغاز به کار کرد. مراسم افتتاح این مرکز شامگاه یکشنبه ۱۶ خردادماه با حضورجمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، شماری از مسئولان ارشد استان […]

به گزارش پگاه خبر؛ستاد مرکزی “ایران قوی” در ادامه فعالیت های مردمی اقشار مختلف جامعه به منظور حمایت از آیت اله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس آغاز به کار کرد. مراسم افتتاح این مرکز شامگاه یکشنبه ۱۶ خردادماه با حضورجمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، شماری از مسئولان ارشد استان و تعدادی از کاندیداهای شورای شهر شیراز با همراهی اصحاب رسانه در خیابان زرهی نبش کوچه ۲۴ برگزار شد.

پالایش در قوه قضاییه

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: بررسی کارنامه حرفه ای آیت الله رییسی در بردارنده این موضوع است که وی از مدیران کارآمد عرصه میدان است که با نگاهی انقلابی و دلسوزانه در صدد حل مشکلات مردم برآمده است.
دکتر جعفر قادری با بیان این که تلاش های زیادی می شود تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و ناامید شوند اظهار داشت: دشمنان و به دنبال القا این مساله هستند که تغییرات ریاست جمهوری تاثیری در زندگی مردم نخواهد داشت. در حالی که با آمدن ایت رئیسی به قوه قضاییه شاهد پالایش های زیادی در این دستگاه توانمند نظارتی بودیم و با عناصر متخلف در خارج و داخل قوه قضاییه برخوردهای قانونی صورت گرفت و اعتماد به این دستگاه مهم و تاثیرگذار بازگشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: رییسی همانند گروهی از مدیران نیست که از پشت شیشه های ضدگلوله به جامعه نگریسته و او از مردم فاصله نمی گیرد. بلکه رئیسی برآمده از متن جامعه است و با مشکلات مردم به ویژه اقشار محروم و کمتربرخوردار جامعه آشنایی نزدیکی دارد.

اخلاق سرلوحه همه امور است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به رویارویی نامزدها در روزهای اخیر که در بستر رسانه ملی صورت گرفت اشاره کرد و افزود: در مناظرات ایت الله رییسی نشان داد مرد اخلاق است. او می توانست بسیاری از اطلاعاتی که دارد را افشا کند و پرده از رازهایی که در دل دارد را برداشته و ماهیت حقیقی افراد را به مردم نشان دهد. اما از دایره و چارچوب اخلاق خارج نشد.
دکتر قادری در ادامه افزود: رییسی نشان داد که در وضعیت رکود و تحریم هم می توان واحدهای تولیدی را فعال کرد و اگر در جایگاه قوه مجریه قرار داشته باشد بمراتب کارنامه پربارتری خواهد داشت. در نظر داشته باشیم که آسایش و امنیت صرفا فقط به معنای دورنگهداشتن مردم از خطر داعش و تهدیدهای مشابه نیست. بلکه در حوزه های اقتصادی هم باید به فکر معیشت مردم بود.
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: ما در بسیاری های از حوزه هایی که نیاز اصلی مردم است هنوز به خارج وابسته هستیم و کوچکترین تنش ارزی فشارهای مهلکی را بر مردم وارد می کند. در گذشته شاهد بودیم که قیمت کالاهای مرتبط و غیرمرتبط با ارز به صورت لحظه ای افزایش می یافت و اکنون در برهه حساسی قرار داریم که رییس جمهور باید نگاه ویژه ای به مسایل اقتصادی که نیاز و خواسته اصلی مردم است داشته باشد.

استفاده بهینه از ظرفیت جوانان

قادری در ادامه با بیان این که ما در برهه ای می توانیم برای دیگر کشورها الگو باشیم که مسایل و مشکلات خود را به درستی حل کنیم اظهار داشت: باید از ظرفیت های جوانان در حوزه های پژوهشی، شرکت های دانش بنیان، نانو و بیوتکنولوژی و زمینه های علمی و تخصصی بهره برداری کنیم. در حالی که امروز شاهد مهاجرت جوانان به کشورهای خارجی و تن دادن انها به مشاغل دون پایه هستیم.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که برای کشور زیبنده نیست که در میان ۱۸۰ کشور در رتبه ۱۲۷ قرار گیرد خاطر نشان کرد: متاسفانه تابحال آنچنان که شایسته است به جوانان میدان نداده ایم و تمامی تخم مرغ های مان را در سبد ارتباط با غرب گذاشتیم و این در حالی است بسیاری از کشورهای غربی چشم دیدن ما و توانمندی های مان را نداشته و در این زمینه مرتکب اشتباهات استراتژیکی شده ایم. ما در بخش هایی نظیر معادن و گردشگری ظرفیت های ارزنده ای داریم که با بهره برداری بهینه از منابع و مدیریت ساختارهای موجود می توانیم در حوزه اشتغالزایی عزتمند و برخورداری از مواهب آن گام های بلندی برداریم.
وی در پایان گفت: شیوه عمل ایت الله رییسی نشان داده است که تفکراتش همخوانی های زیادی با سردار دلها شهید قاسم سلیمانی دارد.

هماهنگی برای پیروزی در میدان انتخابات

در ادامه این مراسم نماینده آیت الله رئیسی در ستاد مرکزی ایران قوی در استان فارس گفت: باتوجه به این که متغیرهای عمده ای بر موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری تأثیرگذار است، هماهنگی و سازماندهی تشکیلاتی هر چه بیشتر فعالان ستاد در استان فارس بسیار ضروری به نظر می رسد و باید این موضوع در عمل به صورت جدی دنبال شود.
دکتر علیرضا شاهرخیان با بیان اینکه در راستای شعار “هر خانه یک ستاد” ستادهای متعددی در کشور ایجاد شده است، گفت: آن چه که باید مد نظر قرار داده شود این است که ستادها هر یک دارای هدف واحدی هستند و همه دارای جریان های همسویی بوده که در جهت پیروزی آیت الله رئیسی تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: نیروهای انقلابی که از ماه ها قبل با اعتقاد به کار تشکیلاتی برای پیروزی در انتخابات فعالیت می کنند در قالب یک نمودار سازمانی در چهار بخش شامل شورای راهبردی و ریاست، سطح معاونت ها، سطح کارگروه ها و کمیته ها سازماندهی شده اند.

شیراز چشم انتظار آیت الله رئیسی

این مقام مسئول با بیان اینکه ناهید زارع در رأس ستاد مردمی ایران قوی در استان فارس حضور دارد، افزود: با تلاش و زحمات یک سال گذشته در راستای تحقق اهداف، سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان پوشش داده شد و جلسات بسیاری با معتمدین در این سه استان برگزار گردید.
او همچنین اضافه کرد: ستاد مردمی ایران قوی در راستای فراهم کردن بستر مشارکت سیاسی و افزایش مشارکت عموم جامعه در روز انتخابات و عطرآگین نمودن فضای انتخابات در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) طی نامه ای کتبی از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای اولین بار در استان در خواست نمود که با توجه به اینکه ایشان به دو شهر دیگر اهل بیت(ع) سفر داشته اند تا قبل از برگزاری روز انتخابات به شهر شیراز سومین حرم اهل بیت سفر کنند.
دکتر شاهرخیان در پایان گفت: از حامیان مالی و تدارکاتی ستاد انتخاباتی ایران قوی آقایان حاج محمدتقی منصوری، مدیر عامل کارخانه جات ایزوگام شرق دنیا و ابراهیم بازیار کارآفرین نمونه و مشاوره ارشد اقتصادی این واحد بزرگ تولیدی بابت حمایت از این ستاد تشکر و قدردانی می کنیم.

حضور پررنگ همه طیف ها

شایان ذکر است این مراسم با حضور جمعی از تشکل های سیاسی و انتخاباتی سحاب و سحر، نخبگان انقلابی، یاران انقلاب، ایران ما، ایران قوی، جمعی از صنعتگران فارس، جنبش مردمی هموطنان وفادار آیت الله رئیسی برگزار شد.
بر اساس این گزارش گفتنی است سرکارخانم ناهید زارع رییس ستاد ایران قوی در استان فارس و دکترعلیرضا شاهرخیان قائم مقام این ستاد در استان فارس را بر عهده دارند.

انتهای پیام/