توسعه صادرات زمینه ساز رونق بخش تولید است
توسعه صادرات زمینه ساز رونق بخش تولید است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه صادرات زمینه ساز رونق بخش تولید و صنعت است. به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت روز صنعت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه صادرات زمینه ساز رونق بخش تولید و صنعت است، اظهار داشت: با توسعه صادرات، واحدهای […]

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه صادرات زمینه ساز رونق بخش تولید و صنعت است.
به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت روز صنعت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه صادرات زمینه ساز رونق بخش تولید و صنعت است، اظهار داشت: با توسعه صادرات، واحدهای تولیدی فعال می شوند و زمینه برای افزایش اشتغال بیشتر در سطح کشور فراهم می شود.
وی عنوان کرد: باید برای توسعه بخش صادرات از همه ظرفیت ها استفاده کرد و تلاش کرد که بازاریابی در کشور های مختلف برای فروش محصولات ایرانی انجام شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم اکنون مشکل بیکاری در چهارمحال و بختیاری از مشکلاتی است که با ورود سرمایه گذار حل می شود.
وی ادامه داد: جذب سرمایه گذار در این استان به صورت ویژه توسط مسئولان استان پیگیری می شود و زمینه برای سرمایه گذاری در این استان فراهم شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید برخی قوانین کارگری در سطح کشور اصلاح شود.