غنی سازی اوقات فراغت و رشد تخصصی و اجتماعی دراردوگاه های دانش آموزی
غنی سازی اوقات فراغت و رشد تخصصی و اجتماعی دراردوگاه های دانش آموزی

به گزارش پگاه  خبر؛«فرهاد اسماعیلی»، امروز (دوشنبه ۱۰ خرداد) در آئین افتتاح سالن اجتماعات اردوگاه دانش آموزی «شهید دستغیب» شیراز گفت: اردوگاه های دانش آموزی برای غنی سازی اوقات فراغت و رشد تخصصی و اجتماعی مهارت های پنهان و آشکار دانش آموزان مکان مناسب و امنی هستند. مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: افتتاح […]

به گزارش پگاه  خبر؛«فرهاد اسماعیلی»، امروز (دوشنبه ۱۰ خرداد) در آئین افتتاح سالن اجتماعات اردوگاه دانش آموزی «شهید دستغیب» شیراز گفت: اردوگاه های دانش آموزی برای غنی سازی اوقات فراغت و رشد تخصصی و اجتماعی مهارت های پنهان و آشکار دانش آموزان مکان مناسب و امنی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: افتتاح سالن «شهید دستغیب» شیراز برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین گام موثری است و این اردوگاه با ۵۰ سال قدمت همواره به رشد دانش آموزان کمک کرده است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان در اردو، فرصت مناسبی برای بروز  زندگی واقعی تر به دست می آورند و اردوگاه های دانش آموزی محلی برای انجام کار تربیتی و درس زندگی هستند.

اسماعیلی با اشاره به سند تحول بنیادین بیان کرد: سند تحول بنیادین، چراغ راه و قطب نمای نظام تعلیم و تربیت است و باید نگاه جامعی در اجرایی شدن به آن به دور از شعار داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: دانش آموزان ما در کرونا در قرنطینه و شرایط سختی به سر برده اند و باید در دوران پساکرونا به بهترین شکل، نیازهای آنها رفع شود که اردوگاه ها در این میان نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/